M Performance csomagot kap a BMW 4-es sorozata
Gyárilag kaphat plusz lóerőket a legújabb BMW
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A BMW nyilvánosságra hozta az első képeket az 4-es sorozatú kupé M Performance szériájáról, amely a 2014 elején kerül majd a piacra.
Az M Performance elsősorban olyan technikai újításokat tartalmaz, mint például az agresszívabb kinézetet kölcsönző aerodinamikai csomag, a sportosabb belső, az új felfüggesztés, a részlegesen önzáró differenciálmű, a húszhüvelykes fekete felnikészlet és a csiptuning. A vásárlók a komplett pakett mellett választhatnak egyenként is az ínyencségek közül, akár egyedi kupékat is összeállíthatnak, mindezt bármelyik hivatalos BMW márkakereskedésben megtehetik. Az M Performance csomag látványos erőssége a felturbózott karosszéria, amely eléggé hajaz a hamarosan megjelenő M4 nagyteljesítményű kupéra. Az M Performance arculat mélyebbre nyúló első lökhárítót tartalmaz, hozzá illesztett szénszálas légterelővel, nagyobb légbeszívó-nyílással. A kocsi sötétített ablakokat, szénszálas külső tükröket, karbon küszöbszélesítést, szénszálas hátsó szpojlert, és egy új hátsó lökhárítót kapott diffúzorral, valamint az M modellekhez hasonló kétoldali vaskos kipufogókkal. Az utastérben is történtek változások, a meglepő kormány mellett új a mély, határozott oldaltartású sportülés. Az alcantarával borított kormány tetején OLED-kijelző és két LED-es sor figyel. Ezt markolva versenypályán érezzük magunkat még egy 420d-ben is. A kormányon nyomogatva a gombokat válthatunk a takarékos mód kijelzője, a sport mód stopperórája és g erőket megjelenítő felülete, valamint a versenymód köridőket és sprinteket mutató információi között. Mindezeket élőben a szeptemberi Frankfurti Autószalonon láthatja a közönség.
Az esztétikai jellemzők mellett a BMW M Performance csomagja komoly erő- és nyomatéktöbbletet ad. A 420d az M Performance csomaggal 16 lóerővel és 36 Nm-el lesz erősebb, legnagyobb teljesítménye 200 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 418 Nm. A 428i 27 lóerővel és 40 Nm-el lehet fickósabb, motorja így éri el a 272 lóerős teljesítményt és a 390 Nm-es nyomatékot. A kínálat csúcsán a 435i áll 34 extra lóerővel és 50 extra Nm-el, így végül 340 lóerős teljesítményre és 450 Nm-es nyomatékra lehet büszke.
A motorvezérlés átprogramozása mellett az izmosító kúra a plusz lóerőkhöz elengedhetetlen új kipufogórendszer bevezetésével lett teljes.
[url]
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Performance-Bremsanlage.jpg%5B/url%5D
[url]http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Performance-Sitze.jpg[/url]
A régi Performance ülés meg a fék is komolyabb volt azért..
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Performance-Sitze.jpg
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-Performance-Bremsanlage.jpg
Azt az orrészt kicsit szokni kell, nekem fura a BMW jel a hűtőmaszkon de ez legyen a legnagyobb baja:D
Ráadásként a kettes BMW is pofásnak ígérkezik a kémfotók alapján. Szerencsére nem az 1-es fizimiskáját kapja.
Na végre, a BMW úgy érzem kezd visszatalálni a megfelelő útra. Végre sikerült egy szép autót alkotniuk, és az önzáró differenciálmű is visszatért, ami a 90-es évek közepe óta nem volt elérhető, csak az M-es típusokban.