M, mint Volvo
Új márkát indít a Volvo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még ott a tojáshéj a Polestar fenekén, de a Volvo máris egy új márkanevet vezet be. Az M logó alatt azonban nem egy újabb sportos almárka érkezik.
Átalakulóban a gépjárműhasználat módja, ugyanis egyre többen gondolkodnak el azon, hogy vajon tényleg szükséges-e autót vásárolniuk. Emiatt az autógyárak is lépéskényszerbe kerülnek, így a gyártás mellett új üzleti modelleket kezdtek kidolgozni. A Volvo is beállt a sorba és nem szimplán csak autókat kínál már, hanem mobilitási megoldásokat. Ezeket az új szolgáltatásokat szeretnék most egy márkanév alá gyűjteni, amelyet egyszerűen csak M-ként neveztek el. Persze ehhez még lehet, hogy lesz egy-két szava a BMW-nek is, akiknél ugye a sportosabb modelleket jelölik M-betűvel.
Persze a Volvo sem ma kezdte el az autómegosztás intézményét, így az M-márkanév alá betagozódik majd a Care By Volvo projekt, amelyben lényegében bérleti konstrukciókat kínál, és a Sunfleet nevű autómegosztó, amelynek flottájában már 1700 gépjármű található, és Svédország legnagyobb ilyen vállalata. A jelenleg rendelkezésre álló szolgáltatásokkal a tömegközlekedés és a taxi használata helyett kívánnak alternatívát nyújtani a mobilitási vezető, Bodil Eriksson elmondása alapján. Az M márka központja Stockholmban lesz, azonban egész Svédországban, sőt az USA-ban is szeretnének megjelenni vele.