Egy eltűnőben lévő autógyártási filozófia: rengeteg köbcenti sok hengerrel
Meglepő gyorsulási versenyt prezentált az egyik autós tartalmakat gyártó
Youtube csatorna, ebben a megmérettetésben 15-20 év közötti luxusautókat eresztettek egymásnak. Közös pont az újonnan több lakás árát magába foglaló árcédula, a pompa és a V12. A Rolls— Royce-t már senkinek sem kell bemutatni, a Maybach viszont annál jóval ritkább. A német márkát 1909-ben Wilhelm Maybach alapította, a legfényesebb évek a második világháború elé tehetők. A hadiipar kiszolgálására átállt autógyár már nem tudott visszatérni a civil járművekhez, és a hatvanas években a Daimler tulajdonába került a név. Az igazi visszatérésre 2000-ig kellett várni, ekkor jelent meg az 57 és a 62, immár Mercedes alapon. Bő tíz éves szereplés után nem érkezett folytatás, ma a Maybach nevet csupán a legjobban felszerelt Mercedesek kapják.
Ha szükséges, meg tudják szaporázni lépteiket, de inkább az elegáns suhanás az ő asztaluk
A Toyota Century hazájában egy igazi legenda. A japán belpiacos modell a luxust elképesztő finomsággal és megbízhatósággal ötvözi, és mivel ezek az erények sosem avulnak el, így nem is kapkodnak a modellváltással. Az 1967-ben megjelent első generáció 30 évig készült, a második 20 éven át szolgált, a harmadik felvonás 2018-ban érkezett. A három autó közös jellemzője a V12-es motor, de a teljesítményszintek jócskán különböznek. A trió leggyengébbje a Toyota, az ötliteres szívómotor 280 lóerős, de egyben ez a legkönnyebb autó is, mindössze 2050 kilót nyom. A Rolls-Royce Phantom rendelkezik a legnagyobb tüdővel, a 6,75 literes blokk 460 lóerős, aminek 2530 kilót kell mozgásba hoznia. A Maybach 57S két turbóval lélegeztetett hatliteres motorja a legerősebb, a csúcsteljesítmény 612 lóerő, de a tömegben is az első, 2744 kilót nyom a német luxusautó.
A verseny eleje a legmeglepőbb, a Toyota képes maga mögött hagyni a többieket, az előnyt egészen sokáig tartja. Ahogy erőre kap a Rolls-Royce és a Maybach, máris fordul a sorrend, a Toyota kerül hátra, a csata a brit és a német versenyző között dől el. A célba érkezés sorrendjét a lóerők száma határozza mag, a Maybach az első, míg a Toyota a harmadik.