Így lehet egy Renault Kangoo-ból luxusautót faragni
Egyelőre csak koncepcióként mutatták meg az EQT egyterűt, ami bizony még mindig a
Renault Kangoo-val közös alapokra épül. Ugyanakkor a tanulmányautó jelzi, hogy a Mercedes szeretné sokkal jobban a saját formanyelvére faragni az autót, sőt, a feltételes mód talán már értelmetlen is, hiszen a képek alapján maradéktalanul sikerült beilleszteni az EQ modellek sorába.
Három üléssor kap helyet az EQT-ben
A névadásból pedig sejthető, hogy a nem villanyos változatok a T-osztály nevet kapják, míg a dobozos változatok állítólag megtartják majd a Citan nevet. Szűkmarkúan bánik a számadatokkal is a Mercedes, egyelőre csak annyit árultak el, hogy 4945 milliméter hosszú az autó, 1863 milliméter széles és 1826 mm magas. Mindkét oldalon tolóajtókon keresztül szállhatnak be a hátsó utasok, még a harmadik üléssorba is, ám a csomagtér méretéről nincs még adat. Valószínűleg a Renault Kangoo E-TECH modellben szolgáló 102 lóerős villanymotort és 44 kilowattórás akkupakkot kapja, habár annak hatótávolsága elmarad az újsütetű Mercedes-EQ modellek értékétől.
Tolóajtókon lehet hátra beszállni
Igyekeztek feldobni az EQT utasterét, műszerfalát is a fehér, illetve a króm betétekkel, ám ha ezektől eltekintünk akkor feltűnik, hogy azért mégiscsak egy haszonjárműből átvedlett autóval van dolgunk. Valószínűleg a Mercedes mindent megtesz majd, hogy ez kevésbé érződjön a szériamodellben. Jól jön ehhez a hatalmas panorámatető és az MBUX infotainment rendszer is. Arról még nincs információ, mikor érkezik a szériagyártásra érett változat, de szinte biztos, hogy az EQT mellett a sima T-osztály még kap majd benzines és dízelmotorokat is.
Az utasteret megpróbálták feldobni a fehér és króm díszekkel