A Luvly első új modellje, az O más elvek szerint készült, mint a ma kapható elektromos járművek többsége: egyszerűbb, hatékonyabb, könnyebb és olcsóbb, bár tényleg csak az abszolút minimumot nyújtja, amit egy autótól elvárhatunk.
A jármű mindössze 400 kilós, elektromos hajtású, és két, egyenként csupán 15 kg tömegű akkumulátorban tárolja az energiát. Ezek összesen 6 kWh tárolására alkalmasak, ami azonban 100 km-es hatótávhoz elegendő. A kétszemélyes, nagyrészt újrahasznosítható anyagokból készített gép 2,7 méter hosszú, 1,53 méter széles és 1,44 méter magas, a végsebessége 90 km/h, és két ülést, illetve 267 literes csomagtartót kínál.
A vállalkozás vezérigazgatója, Håkan Lutz szerint azonban ez bőve elegendő is. „Az átlag európai naponta 33 kilométert tesz meg, ez vagy két személyt szállít, városban, jellemzően kis sebességgel.” - mondta, majd hozzátette, hogy erre a jelenlegi átlagautók egyértelműen túl nagyok.
Az igazán nagy kérdés persze az, hogy a tízezer eurós – átszámítva úgy 3,7 millió forintos – árat hányan lesznek hajlandók kifizetni ezekért a képességekért. A gyártó szerint az O mellett szól, hogy környezetbarát, legalbb 80%-ban újrahasznosítható, az akkumulátorai akár otthon, egy óra alatt feltölthetők, és elég biztonságos – erről a bukósisakokban használthoz hasonló energiaelnyelő betétek gondoskodnak.
Az autó egyik érdekessége, hogy maga a gyártó csak alkatrészcsomagokat tervez összeállítani, amelyet aztán a cég szervizpartnerei szerelnek majd össze, a terv szerint a vásárlás helyszínén, vagy ahhoz közel.