Egy kicsivel 300 lóerő fölé tornázták a teljesítményt, a vadítás nem áll rosszul a Corollának
Újra felpörgeti speciális gyártósorát a Toyota, idén megint piacra dob egy maréknyi izmos Corollát. A GR jelű variáns nem újdonság, a 2023-as modellévben már szétszórtak néhány példányt az észak-amerikai piacon, cserébe oda a
GR Yaris nem jutott el. Idén újabb 1600 példányt küldenek a tengeren túlra, emellett a japán vásárlóknak is kedveskednek.
A GR Yaris 1,6-os turbómotorja változatlan formában került át a Corollába, a 43 lóerő pluszt kipufogótuninggal érték el
Ősszel 550 példányt készítenek a japán piac számára, aminek megvásárlásához egy jó adag szerencsére is szükség van. A potenciális vásárlóknak nem elég, ha lapul otthon 12,8 millió forintjuk jenben, a Toyota sorsolás útján dönti el, hogy egyáltalán ki lehet jogosult a vásárlásra. A rengeteg érdeklődő garantált, eltekintve a modell különlegességétől az ára is igen kedvező, összehasonlításképpen a Golf GTI 13,8 millióról indul és kevesebb lóerőt ad. A Corollába a Yarisból ismerős turbós háromhengerest építik 304 lóerős teljesítménnyel és összkerékhajtással.
A GR Corolla hírből sem ismeri a kamu kipufogót, a három kivezetés elég vagány
A korábbi sorozatból levonta a tanulságokat a Toyota, az új modelleket ennek fényében fejlesztik. Alapáron jár a nagyobb stabilitás és a jobban hűtött fékek, emellett olyan nyalánkságokat lehet rendelni, mint a részlegesen önzáró differenciálzár, a szélesebb nyomtáv és a hátsó légterelő.
Nem áll messze a sportvonal a típustól, a kétezres években a ralipályákat is megjárta a Corolla WRC