Jól áll a határozottabb vonalvezetésű orr az autónak
Az egyik legjobb kupékabrió a piacon a Volkswagen Eos, mert merev a karosszériája, a háromrészes tető miatt tágas az utastere, és a szélvédőkeretet sem húzták rá a vezető és az első utas fejére. Bőven állja a versenyt a mai kompakt ellenfeleivel, így modellváltás helyett elég volt egy kis aktualizálás. Ahogy az várható volt, a Golf VI megjelenéséhez igazították az Eos orrát, kvázi az A oszlop előtt lecserélték a karosszériát, hátul szögletesebbé tették a lámpákat, amelyek a LED betét miatt könnyebben felismerhetők lettek. A LED mellett a másik, manapság kötelező elemnek számító gyakorlatot sem hagyták ki: a lökhárítóba diffúzornak látszó betétet illesztettek.
Belül csak finomítottak a megjelenésen, például lecserélték a fejegységet
Az utastérben a legújabb fejegységek tűnnek fel a középkonzolon, és a legújabb dizájnt kapta a kormánykerék is. Rendelhető kulcs nélküli bejutás és motorindítás, a parkolást pedig második generációs, a volánt is saját maga tekerő parkolósegéd könnyíti meg - természetesen felár ellenében. Ugyancsak opcióként olyan bőrkárpit is választható, amely speciális felülete miatt napon nem melegszik fel annyira, mint a hagyományos bőr. Műszaki vonatkozásban a Blue Motion csomag használatával elért fogyasztáscsökkenés említhető, és a 122-210 lóerő közötti feltöltött erőforrások motorleállítóval, illetve fékenergia-visszatáplálással is rendelkeznek. A Los Angeles-i Autószalonon bemutatásra kerülő újdonság forgalmazása január közepén indul.
Huplikat kapott az új csomagtér-fedél, a hátsó lámpa pedig LED-eket