Erősen módosítják a Priorát, az eredmény a 2116-os, lépcsős hátú olcsóautó
Nincs könnyű dolga a Renault-nak a Lada autógyárral, az ugyanis teljesen más logika alapján működik, mint amit a nyugati világban manapság használnak. A Ford Dearborni, már rég lebontott gyártelepének mintájára Togliattiban felépített autógyárba ugyanis nem a beszállítók viszik az alkatrészeket, hogy azokból összeszereljék a készterméket, hanem vonaton viszik a vasércet, amelyből alkatrészeket, végül autókat állítanak elő. Ennek megfelelően a francia cég nem volt képes azonnal nekiállni a Logan alapú modellek gyártásának, sőt, erre a közeljövőben se lesz képes. A következő Logan generáció már lényegében készen van, 2011 végén indul a forgalmazása, mert csak egy teljesen új fejlesztésű autóval tudják teljesíteni a szigorúbb környezetvédelmi/biztonsági követelményeket. Ennek megfelelően a Lada a saját olcsóautóját fejleszti a Priora alapján, amely lépcsős hátú karosszériát kap. Kombi helyett azonban átveszik a Logant, igaz azt nem Togliattiban fogják gyártani.
Két orral is forgalmazzák majd a Logan alapú Lada kombit
Egyelőre még csak az új modellek kódja ismert, F90 és R90 névre hallgat majd a két autó, amelyek egyedi orrot kapnak majd. A megkülönböztetés annak köszönhető, hogy az egyik személyautó, a másik teherautó változatban lesz megvásárolható. De mindkettőt csak Oroszországban fogják forgalmazni, hiszen az elavult (értsd Euro 4-es) 1,4 és 1,6 literes benzines és 1,5 literes dízelmotorral nem lehet majd forgalomba helyezni azokat az Unióban, ezen kívül az ESP hiánya is gátolja majd eladásukat.