Kétféle limitált szériával kedveskedik a Ford az európai vásárlóknak
Európa nem nevezhető a pickupok őshazájának, de azért nem hátrány, ha platós is van a palettán, ugyanis egy-egy jobban fogyó típusból szemmel láthatóan nagy mennyiséget szív fel a piac. Az első helyen tanyázó Rangerből 2018-ban fogyott a legtöbb, akkor 50 ezer példány kelt el az öreg kontinens piacán. A jelenleg futó modell fiatalnak nem nevezhető, egy jelentősebb frissítéssel immár 10 éve van a piacon. A Ford viszont továbbra is szeretné fenntartani az érdeklődést, ezért kétféle különkiadással lepte meg az európai piacot.
A Ford szerint a Stormtrak az aktív életmód kedvelőinek szól, a Wolftrak inkább munkára való
A Stormtrak névre hallgató változat a népszerű és dögös Wildtrak kivitelre épül, ami már eleve túl díszes ahhoz, hogy a Tüzép-telepen villogjanak vele. A bordó fényezés és a piros betétes hűtőrács a Stormtrak sajátja, emellett feketére fújt elemek és kerekek dobják fel a látványt. Akinek nem jön be a bordó, azért ne csüggedjen, fehér és kék színben is kérhető a különös Ranger. A modellhez alapáron jár a LED fényszóró és az alsó védelem, de leginkább a platóra feküdtek rá a mérnökök. A műanyag borítás mellett elválasztó elem gátolja meg a csomagok felborulását, az avatatlan szemek és kezek elől villanymotoros roló védi a poggyászokat. Motorból és váltóból nincs választási lehetőség, akarva-akaratlanul a kétliteres TDCi 213 lóerős változatát kapjuk tízfokozatú automatával.
A Wolftrak kevésbé hedonista, 170 lovas motorral és akár kézi váltóval is elérhető
A másik limitált modell Wolftrak névre hallgat, aminek alapját a Ranger XLT szint adja. Ez a kivitel az előző verziónál gyengébb, de legalább váltóból lehet válogatni. A kétliteres, négyhengeres dízel 170 lovas, ami kérhető hatfokozatú kézi, vagy tízfokozatú automataváltóval, de mindkét esetben jár a felező és az elektronikusan zárható differenciálmű is. Míg a Stormtrak kivitelt az aktív életmód kedvelőinek szánják, addig a kevésbé látványos Wolftrakot elsősorban az aktívan dolgozóknak ajánlja a Ford. Ehhez a verzióhoz jár a hátsó bukókeret és a már említett roló is. A szürke fényezéssel kapható limitált kiadás terepre jobban passzoló kerekekkel készül, így a Wolftrak inkább a dagonyában mutat jól mint sem a diszkó előtt.
A platót elektromosan mozgatható rolóval lehet lezárni, ami az ujjat sem hajlandó odacsípni