Lewis Hamilton és Palvin Barbara együtt jótékonykodott

F1-es tempó a divatban, jótékonyság a Fashion Streeten

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ezen a hétvégén a Hungaroringen mérkőzik meg egymással a Forma-1 mezőnye, a Mercedes négyszeres világbajnoka mégis időt szakított egy látványos divat show-val egybekötött jótékonysági eseményre.

A Mercedes-Benz az elmúlt évek után ismét egy rendhagyó jótékonysági eseményt szervezett a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat számára, amire ezúttal a belváros szívében, a 10. születésnapját ünneplő Fashion Streeten került sor, a Tommy Hilfiger közreműködésével.
Az exkluzív eseményen tiszteletét tette a Mercedes Forma-1-es csapatának négyszeres világbajnoka, Lewis Hamilton is. A brit versenyző Palvin Barbarával az anyósülésen, egy Mercedes-AMG GT C Roadster sportautóval gurult be a színpadra, ezzel is tovább fokozva a már addig is igen emelkedett hangulatot, majd Szujó Zoltán vezényletével, közösen adták át a jótékonysági tombola és aukció nyereményeit.

A vendégek nagylelkűségének köszönhetően több mint 3 millió Ft gyűlt össze az est folyamán, amit a szervezők teljes egészében a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak ajánlottak fel. A Mercedes-Benz egyébként már több mint 20 éve támogatja az NGYSZ-t, az azóta eltelt időszakban pedig már 120 millió Ft-ot is meghaladó összeggel járultak hozzá a Szolgálat működéséhez.
Hirdetés

Korábban olyan rendhagyó jótékonysági akciókkal hívták fel rájuk a figyelmet, mint a 2016-ban szervezett gyerekek sajtótájékoztatója, melynek során a kicsik kérdezhették a márka német-finn származású F1-es versenyzőjét, Nico Rosberget. Tavaly pedig Lewis Hamilton és Valtteri Bottas a Várkert Bazárban vezették le együtt a csillagos márka által szervezett jótékonysági árverést. Mivel azonban a márka nem csak a jótékonyság, de a divat elkötelezett híve és támogatója is, logikusnak tűnt, hogy az idén 10. születésnapját ünneplő Fashion Streeten rendezzék meg az idei eseményt.
„Talán nem is gondolnák, hogy a divatszakma és az autóipar mennyire közel állnak egymáshoz. A Mercedes-Benz „a legjobbat vagy semmit” elvét követve álmodja, tervezi és valósítja meg minden egyes modelljét; ugyanez a mentalitás jellemzi a divatipar legnagyobb úttörőit is. Ezért vagyunk elkötelezettek abban, hogy együttműködjünk a 10. születésnapját ünneplő Fashion Streettel, amely szintén magáénak vallja a Mercedes-Benz által követett filozófiát, és a jótékonykodás ugyanúgy szerves része működésének, mint ahogyan a mi vállalati kultúránknak is kiemelten fontos eleme.” – mondta Jörg Schmidt, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?