Levegő bennakad: Ferrari 250 GT SWB, gyárilag restaurálva
A Ferrari Classiche büszkén mutogatja a tökéletesre restaurált 250 GT SWB -t
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
1959-es megjelenése óta sztár a Ferrari 250 GT Berlinetta SWB. Gyári felújítása után videón és képen is szemkápráztató.
Egy év és még két hónap. Ennyi idő kellett a 250 GT SWB Berlinetta Competizione gyári állapotra hozásához. A régi fény visszanyerése egy alig 176 példányban készült autó ritka versenyváltozata esetében, mint itt is, több mint egy tisztasági fényezés és pár alkatrész cseréje. A Ferrari 250 GT 240 lóerős, rövid tengelytávú versenyváltozata még tavaly tavasszal érkezett meg Maranellóba, a Ferrari Classiche részlegéhez, ahol a régi autók körül forog minden. A felújításkor hozzá kellet nyúlni a karosszériához, a futóműhöz, és természetesen a hajtáslánc elemei sem maradhattak érintetlenek a gyári, újkori állapot visszanyeréséhez. Ennek az autónak ráadásul különösen jó pedigréje van.
1984-ben egy belga gyűjtő vette meg, miután egy árverésen kerestek neki új gazdát. 1992-ben sárgára festette, ezzel megemlékezve hazája egykori versenyszínéről. A mai tulajdonos kérésére a Ferrari Classiche munkatársai a hatvanas évek Pininfarina szürkéjére festették a felújításkor, és megkapta a hozzá illő klasszikus barna színű bőrbelsőt is. Arról nem szól a közlemény, hogy mindez mennyibe került, de az biztos, hogy a gyári felújítás nagyon sokat növelt az alapból sem bagatell értékén.
Csodálatosan szép.
És vérverejtékes munka árán ide jutott mostanra a Ferrari:
[url]https://www.google.hu/search?q=ferrari+burning&client=opera&hs=gsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjy8YHw69_JAhWC0RQKHcuCDTYQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]
Meg kell kérdezni Kempelentől, milyen érzés egy ilyet vezetni. Ilyenje is volt, tudtad?:)
A Jamiroquai frontembere, a nagy autógyűjtő hozzá képest gyenge kezdő:)