Alufelnivel egy fokkal jobban fest, de a Hilux Champ így sem lesz dizájndíjas
Kedvező árcédulával érkezik a Hilux Champ, a japánok ezúttal elengedték a küllemet, kizárólag a funkcionalitás mentén tervezték a platós Toyotát. A modell érkezése nem volt titok, az
IMV 0 tanulmányt már nyáron láthatta a közönség. A külsőre nem érdemes sok szót fecsérelni, a Hilux Champ elég jellegtelen, még a Toyotára jellemző stílusjegyeket sem találni az autón. Mindent az egyszerűség és az olcsóság jellemez, színből mindössze hármat lehet választani, a fehér mellet még ezüst és szürke lehet a karosszéria.
A Toyota fülkés alvázként is kapható, a tervezésbe tíz felépítménygyártót is bevontak, hogy minél könnyebb legyen a Hilux Champre építkezni
A platós Toyota kétféle hosszúsággal készül, a nagyobb verzió 5,3 méter hosszú, a terhelhetősége egy tonna. A belépő benzines kétliteres szívó 139 lóerővel, amihez ötfokozatú kéziváltó társul. Aki automata benzinest szeretne, annak muszáj a 2,7-es blokkot választani 166 lóerővel, 2,4-es dízelhez (150 LE) bármelyik váltó választható. A Thaiföldön gyártott platós borítékolhatóan népszerű lesz, amit a névválasztás is segít. Szintén az ázsiai országban készül a Hilux, ami arrafelé rendkívül népszerű, a Champ a nagytestvér sikerét kihasználva nyerheti el a vásárlók kegyeit. Ezen az árcédula is nagyban segít, átszámítva 4,5 millió forint az indulóár.
Milliókkal olcsóbb egy Yarisnál, ráadásul a motorméreteket sem aprózták el