A nagyobb HS kelendőnek bizonyult, vajon itthon is ez vár rá?
A kínai autókhoz eddig szkeptikusan álltak az európai vásárlók, a világ legnépesebb országból származó járművek csak elvétve találtak gazdára. Ennek okai a korszerűtlenségre, az alkatrészek hiányára és a semmitmondó márkákra vezethetők vissza, ám az elmúlt években rohamosan fejlődtek a kínai gyártók. Jó eséllyel az MG lesz az első fecske, amire tömegesen ráharapnak a kontinens vásárlói, nem csoda, hogy itthon is nagy reményeket fűznek a márkához.
Vélhetően nálunk az olcsóbb ZS lesz a favorit, de egy kedvező árral a két villanyautó (MG4 EV és MG5 EV) is bekavarhat a versenytársaknak
Az olcsóbb árfekvésű, de emészthető formájú és korrekt minőségű autók a briteknél is betaláltak. A szigetországban már régebb óta kaphatók a kínai MG modellek, de a nemrég érkezett új példányok láthatóan sokkal jobban passzolnak az európai ízléshez, januárban ugyanis 108%-kal nőtt meg az értékesített volumen a tavalyi év azonos időszakához képest. A 4,57 méter hosszú, benzines és tölthető hibrid hajtással forgalmazott HS egyedül a piac 2,6%-át birtokolta januárban, ami az első helyet jelenti a típusok rangsorában. A top 10-es listába egy másik MG is belefért, a kisebb ZS a nyolcadik helyre jött fel az év első hónapjában. Az importőr az elektromos típusokra is büszke, az MG4 EV és az MG5 EV iránti kereslet 20%-kal nőtt, így az európai konkurenciának ideje komolyan venni a kínai modelleket.
Az európai vásárlók nem kedvelik az ismeretlen márkákat, ezért is volt szükségük az MG névre az kínaiaknak
„Az európai vásárlók nem kedvelik az ismeretlen márkákat…”
A Hyundai és a Kia is azok voltak még nem is olyan rég, ahhoz képest elég szépen feljöttek 😀 Az Alfára, a Roverre, a Saab-ra, a Lanciára vagy a Jaguarra meg aztán végképp nem mondhatjuk, hogy ismeretlenek lennének, mégse fogynak vagy épp megszűntek. Be lehet ide törni, nem egy ördöglakat az európai piac. Amerikába sokkal nehezebb…