Leszakadt Maricsek diffije a Mecsek rallyn
Maricsek Team a Mecsek Ralin
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sokat készült a Mecsek Ralira a Maricsek–Rubóczky páros, de minden erőfeszítésük hiába való volt, a Mitsubishi hamar megadta magát.
„A teszten nagyon jó, erős motort kaptunk, ami Rubóval (Rubóczky Attila) mind a kettőnket felvillanyozott. A versenyre azonban ki kellett cserélni, mert a prológ előtti napon csapágyas lett. A gyengébb, tartalék motorral és a 17 colos, igazából Szuper–1600-as autókra tervezett gumikkal az első gyorsaságin S csoportban harmadik időt tudtunk menni, két másodpercet kaptunk Boroznakitól, ötöt Borsitól, ami szerintem kezdésnek egész jó volt.”
„A második gyorsaságin jöttek a gondok. Először a fékünk ment el, aztán a turbócsövünk repedt el. A szervizparkban megjavították mind a kettőt, állítottunk a futóművön, amitől jobb lett az autó. A negyedik gyorsaságin szerintem én nem voltam elég gyors, az ötödiken viszont 198-nál leszakadt a hátsó difink. Megpróbáltunk kimenni a gyorsaságiról, de Orfű után az emelkedőn végleg megállt az autó.”
„Nagyon le voltunk törve. A verseny egyetlen pozitívuma az volt, hogy legalább magunknak bebizonyítottuk, nem felejtettünk el vezetni. Jövőre mindenképpen egy jobb technikával szeretnénk rajthoz állni.”