Nem készült még erősebb Ford utcára, nagy utat járt be az olcsónak számító sportkocsi 1964 óta, Európa is ráharapott a típusra
Már úgy kellet a Mustang Európának, mint egy falat kenyér. A legendás sportkocsira 51 évet kellett várnia az öreg kontinensnek, ugyanis csak a 2015-ben megjelent hatodik generációt lehet Európában Ford szalonból megvásárolni, előtte a Mustangra vágyók csak szürkeimport útján juthattak lovacskás Fordhoz. Most egy kicsit visszaköszön a régi korszak, ugyanis az érkező Shelby Mustang GT500 nem lesz kapható Európában.
Belülre is jutott kobra, de Recaro ülésből sincs hiány, hipp-hopp elfüstölhető vele egy garnitúra gumi
És hogy miről maradunk le? A valaha készült legerősebb utcai Fordról. A Shelby orrába is 5,2 literes V8-as kerül, ám itt találtak még néhány extra lóerőt, ugyanis a teljesítmény 760 ló (maga mögé utasítva a
Ford GT második generációját), amivel a százas sprinthez négy másodperc sem kell. A pokoli teljesítményhez könnyebb rugók és állítható lengéscsillapítók is járnak, fékből rögtön hatdugattyús, 420 milliméter átmérőjű első tárcsával szerelt egységet kap a Ford izomautója. A 20 colos kerékkel és állítható hátsó légterelővel felszerelt Mustangra bizonyosan Európában is lenne igény, ugyanis a Mustang az öreg kontinensen is jól fogy, 2019 első negyedévében 2300 darab talált gazdára az Atlanti-óceán keleti oldalán, ez az érték pedig 27%-kal múlja felül az egy évvel korábbi eladási számokat.
A far is megér egy misét, remekül áll a hátsó szárny, ha ezt látjuk, biztosan tudatjuk, hogy nem a 2,3 literes EcoBoost motorral van dolgunk