Külsőre a Q5 pont olyan, amilyenre számítani lehetett, műszakilag pedig az Audi A4-et követi, sőt többet ad
Éppen a kényelme miatt érte megannyi kritika az Audi Q5 első nemzedékét, amit a jelek szerint az utódnál alapjaiban akar megelőzni a márka. Hiszen az autó szabadmagasságát automatikusan állító, öt üzemmódot kínáló légrugós felfüggesztéssel is elérhető majd a Q5, így nyilván a kényelemre vágyók is elégedettek lehetnek. No és hogy a vezetési élményt keresők se csalódjanak, dinamikus kormányzás és S Line sportcsomag is rendelhető majd az új Q5-höz, akár 21 colos kerekekkel.
Az utastér egyaránt kaphat sportos és elegáns karaktert
Az
Audi A4 és
A5 platformján osztozó új Q5 főleg 2 literes turbós motorokkal hódít majd, amelyek közül a benzines TFSI 252 lóerőt szolgáltat. A dízelek 150, 163 és 190 lóerős kivitelben jönnek, míg a hathengeres, 3 literes TDI 286 lóerőt és 620 newtonméteres nyomatékot ad. Csak a leggyengébb dízelhez nem jár majd alapáron az összkerékhajtás, a többihez igen, míg a váltók közül hatfokozatú manuális, hétfokozatú duplakuplungos automata és a 3 literes TDI esetében nyolcfokozatú automata érhető el.
17 és 21 col közötti kerékmérettel jön a Párizsban debütált új Audi Q5
Elődjénél átlagosan 90 kilogrammal könnyebb, ugyanakkor nagyobb a 4,66 méter hosszú, 1,89 méter széles és 1,66 méter magas új Audi Q5. Tengelytávja 2,82 méter, a mostaninál 10 literrel nagyobb csomagtere pedig - a hátsó ülések állásától függően - 550-610 liter közötti, alaphelyzetben, míg bővítve 1550 literes. Az utastér is a márka friss típusait idéző stílust követi, így a hagyományos nagy körműszerek helyére a Q5-höz is kérhető a 12,3 colos óriáskijelző. Leghamarabb jövő év elején.
Igen ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/09/30/eloblog_parizsbol[/url]) . Mondjuk kipróbálni nem volt időm, de szerintem nem is volt kint tesztflotta.
Már jóval a VW kibocsátási botránya előtt is nagy kavarás volt, és azóta sem zárták a soraikat…
Ezt gondolom a Q5 bemutatóból szűrted le 😀
Nagyok a bajok a VW csoport háza táján.