Legendát aláz a vaddisznó

Lehagyja az X5 M az M3-as BMW-t?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Gyorsulási versenyen az előző M3-as BMW és az X5 M. Utóbbi győz, ami természetesen nem meglepetés, ám mégis fájdalmas.


Nem, nem egy tragédia, ha le X5 M-re kell cserélned előző (E90) BMW M3-asodat, mert a család már csak abba fér bele. Nem, nem fog rosszabbul menni. Tudjuk ezt a BMW X6 M tesztje, pontosabban annak saját gyorsuláspróbája óta. Tényleg nem kamu a 4,2 másodperces, az M3-asénál 0,5 másodperccel jobb gyorsulási érték a 2,3 tonnás monstrummal. Pontosabban kicsit az, hiszen mi 3,96 másodperc alatt is megcsináltuk a GPS-es méréssel hitelesített nulla-százas sprintet. Szerencsésebbek pedig az X5 M-et tudták összemérni az előző szériás, E90-es M3-mal. Gyönyörű motorhangok alább, s hiába fáj, a nagyobb X5 M nagyobbat megy, mint a klasszikus M3-as BMW.
Hirdetés
Hiába, 420 lóerő, illetve 400 Nm ellen az 575 lóerő és 750 Nm még a többletsúly ellenére is fegyvertény. Viszont - nekem legalábbis - inkább az M3 kéne, az X6 M politikailag már nagyon nem korrekt. És pontosítok, az M3 sem kellene igazából, nem a mi világunkba való. Egy nem túl nehéz, nem túl erős, maximum 150-160 lóerős sport vagy sportos kocsi, egy Mazda MX-5, de még akár egy Opel Adam S is bőven megtenné játszós autónak. Bocsánat, coming out lett az egyszerű gyorsulási videó kommentálásából.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?