X-Tomi így képzeli el a kabrió változatot, ami egy üde színfolt lenne a SUV-ok között
Kevesek által járt ösvényre lépett a Toyota a GT 86-tal. A Subaruval közösen készített modell nem kínált lóerőhegyeket, csak egy kétliteres szívómotor hátsókerékhajtással, de ennyi pont elégnek bizonyult az élvezetes autózáshoz. Az utód annyit változott mint a típusnév: szinte semmit. A kupé GT 86 helyett
GR 86 névre hallgat, a boxermotor kapott plusz négyszáz köbcentit és némi extra erőt, de a lényeg változatlan. A kupé fotói épphogy bejárták az internet mind a négy sarkát, X-Tomi máris előállt a kabrió verzióval.
A 426 centis hossz nem sok, de itt nem is kell több, a tömeg nem éri el az 1300 kilót
A fedél nélküli GR 86-nak első ránézésre van egy kis
Mazda MX-5 beütése, ami inkább előny mint hátrány. A tető elhagyása az egyetlen változás, minden más megegyezik a zárt változat elemeivel, a kabrió is egy túlzásoktól mentes letisztult formavilágú négykerekű. Az egyetlen létező fotó alapján nem egyértelmű, hogy milyen tetővel képzeli el X-Tomi a kabriót, de valószínű, hogy a gyár választása a szövetborításra esne, lévén a modell egyik fő vonzereje az alacsony tömeg. Hiába lesz szinte borítékolhatóan remek autó a GR 86, a Toyota kasszáját nem ez a modell fogja teletömni. Szerencsére a márka számos SUV és hibrid modellje hoz annyit a konyhára, hogy ilyen, mai szemmel kicsit furcsa (nincs emelt hasa, nem elektromos, de még csak nem is hibrid, és még praktikumban sem veszi fel a versenyt szinte semmivel) jószág piacra léphessen.
Az úttesten lévő tárgyak közül csak a csatornafedél felett lehet ellátni a GR 86-ból, de egy sportos kupénál alacsonyan kell tartani a súlypontot