Lebukott a legújabb Opel Astra

Már szállítják az új Opel Astrát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy német autópálya mellett kapták lencsevégre az idén hároméves Opel Astra legfrissebb kiadását.

Míg itthon a mai nap érdekessége, hogy pontosan 20 évvel ezelőtt, 1992. március 13-án gördült le az első Opel Astra a szentgotthárdi gyár szerelősoráról, s ennek tiszteletére az első, azóta a Közlekedési Múzeumban tárolt példány haza is látogatott (erről részletesen később!), Európa nyugatabbi felén az nagy hír, hogy a még ma is üdének számító, 2009-ben, a Frankfurti Autószalonon bemutatkozott negyedik generációs (a Kadettel kezdődött betűzés szerint J-vel jelölt) Astra már félidős, háromévesen esedékes frissítéséhez érkezett.
Hirdetés
Ezt bizonyítja, hogy a Carscoop autósmagazin fotósa egy maszkolt példányt kapott rajta egy németországi autószállítón - érdekes módon nem is az ötajtósból, hanem a 2010-es Párizsi Autószalonon debütált, azaz mindössze másfél éves Sports Tourer kombiból.
A tanulmányautóktól megszokott fekete fóliával álcázott orrú Astra különbségeit remekül kirajzolja, hogy egy, a boltokban kapható verzióval állították szembe a tréleren, így kiválóan látható, hogy hajszálnyit friss vonalú a lökhárító, szélesebb, de laposabb a hűtőmaszk, nagyobb viszont az alsó légbeömlő, valamint új a ködfényszóró és annak fészke.
Egyelőre nincs információ arról, hogy a frissítés az Astra sorozat teljes kínálatát, így a tavalyi Frankfurti Autószalonon debütált GTC-t is érinteni fogja-e, egy biztos: a gyáriaknak, illetve a szemfüles lesifotósoknak sikerült egy kicsit az Astrára irányítaniuk a figyelmet, s így már vélhetően nem is okoz majd komoly megdöbbenést, ha az ősszel esedékes Párizsi Autószalonra már egy (vagy kettő, netán három) új orrú Astra gördül majd be.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 02:26
    Permalink

    Na igen itthon az első astrából tömegautó lett fölleg az árának köszönhetően…ez az astra soha nem lesz az, már 3 éves a modell de itthon alig látni belőlük 1-et 1-et !!! és ez nem az autó hibája hanem az itthoni bérek és életszínvonla mércéje !!!!..eltünnek a középkategoríás új autók mint az őket vásáróló középréteg is …!!!

Vélemény, hozzászólás?