Így fog kinézni? Még nem tudni, de dögös, mármint az i20 WRC
Ahány autószalon, annyi dekor? Tavaly ősszel Párizsban még
így nézett ki az az i20 versenyautó, amellyel a dél-koreai gyártó jövőre visszatér a WRC-be, s amelynek egy más, még látványosabb köntösbe csomagolt prototípusát az aktuális
Genfi Autószalonon is kiállította a Hyundai.
Az 1,6 literes turbómotorjával 300 lóerős és összkerékhajtású raligépet nagy erőkkel teszteli és fejleszti a Hyundai Motorsport Németországban, Alenzauban székelő európai részlege, s ami a dizájnnál fontosabb, új, aerodinamikailag update-elt a frontrész és a hátsó szárny is.
A fekete alapon a Hunmin csongum, A nép helyes kiejtésre tanítása című koreai alapműből is idéz a Hyundai
Ha minden igaz, a 2014-es éles premiert megelőzően már idén meglesz a hivatalos főpróba is, méghozzá a szezonzáró Brit ralin november 13. és 17. között. A Hyundai korábban 2000-től 2003-ig vett részt a ralivilágbajnoki sorozatban, ám az Accent WRC-vel képtelen volt átütő sikert elérni. Az elitben jelenleg Citroën-Volkswagen csata dúl némi fordos kísérettel - a Citroën kiszállófélben van és fél lábbal már túraautózik, a Dakarról átnyergelő
VW pedig bekezdett, ahogy az várható volt.
Asszem semmit
„Az 1,6 literes turbómotorjával 300 lóerős és összkerékhajtású raligépet nagy erőkkel teszteli és fejleszti a Hyundai Motorsport Németországban, Alenzauban székelő európai részlege”
Mit olvastál félre?:D
Most akkor ez is made in Germany??? b+
Tolnám neki(k) 🙂