Láttad már, hogy készült a Nissan GT-R50 az Italdesignnál?
Az Italdesignnál még mindig kézzel faragják az autókat, a GT-R50 is így készült
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A mai technika már olyan lehetőségeket kínál, amikkel akár pár óra alatt tökéletes alkatrészeket nyomtathatunk, ám vannak még olyan hagyományos helyek, mint az Italdesign, ők még ma is kalapáccsal dolgoznak, ami csodálatos.
A Nissan és az Italdesign történelmük első együttműködését hozta létre idén, a Nissan GT-R 2019-es és az Italdesign 2018-as 50. évfordulója alkalmából. Ezt egy olyan járművel tették, amitől szinte mindenkinek tátva maradt a szája, pláne attól, hogy valójában létezik és nem csak számítógépes grafikán. A Nissan GT-R50 névre keresztelt különleges sportkocsi ráadásul hagyományos módon készült az Italdesign műhelyében, vagyis kézzel. Erről egy csodálatos, részletgazdag videót mutattak most, amiben láthatjuk, hogyan ötvözik a modern háromdimenziós megoldásokat a hagyományokkal.
Kiindulásként darabokra szedtek egy GT-R Nismót, a motorját 750 lóerősre duzzasztották főként két GT3-as versenyautóból származó turbó segítségével. A karosszéria elemeit klasszikus szerszámokkal alakították ki, a tetőlemezt is, amit több centivel alacsonyabbra építettek,a tetőszerkezetet pedig csővázzal erősítették, így az utastérben nem látható a bukócső. Bent is új megoldásokat alkalmaztak, kicserélték a teljes műszerfalat, eltüntették a középső kijelzőt, átalakították a kormányt és egy csomó apróságot is.