Lassan szerkezetkész az 530 lóerős városi Nissan
Nissan Juke-R: a harmadik fázis
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Felkészítették a hajtáslánc elemeinek befogadására a Juke karosszériáját, jöhet az 530 lóerős, dupla turbós V6-os motor!
Harmadik fejezetéhez ért a világ leggyorsabb crossoverének építése, az alkotók flexekkel és plazmavágókkal nekiestek a Juke karosszériájának, és elkezdték beépíteni azokat a részegységeket, amelyek majd biztosítják a GT-R hajtáslánc beszerelését, nevezetesen a felfüggesztések, a váltó és a kormánymű bekötési pontjait.
Mindeközben igyekeznek biztonságossá tenni az autót, ezért helyükre illesztették és behegesztették a bukóketrecet alkotó rudakat is, ami a motor 530 lóerejét tekintve akár kötelező feladatnak is tekinthető.
Apropó motor, a következő részben azt nézhetjük meg, amint a mérnökök az eredetileg 1,6-os turbómotorra méretezett motortérbe beszuszakolják a GT-R 3,8 literes V6-os biturbó egységet.