A Toyota Yaris hibrid modellje volt a márka és az ügyfelek egyik kedvence a tavalyi év során. Nem mellesleg, a japánok "zöld" stratégiájában is nagy szerepet játszik
A Toyota környezetbarát hibrid modelljei meghozták a várva várt sikert: a tavalyi év folyamán 10,6 millió darab új autót értékesített, míg 22,4 milliárd dolláros profitja biztosan mosolyt csalt a vállalat munkavállalói és vezetői arcára.
Persze ezekben az eredményekben prémium márkájuk, a Lexus sikere is közrejátszott. Az elmúlt két évtizedben ugyanis több mint 13 millió eladott autó áll a gyártó mérlegében, és az új, környezetbarát hibrid modelleknek köszönhetően ez a népszerűségi tendencia továbbra is lankadatlan. Szépen teljesített a Lexus háza táján az IS, az LC, az ES és az új UX is.
A Lexus IS sem maradt el a várakozásoktól, szép számokat produkált tavaly is
Ami a Toyotát illeti, a hibrid modellekkel előrukkoló Toyota Yarist és Corollát is nagy is igencsak kedvelték a márka ügyfelei, ahogy a RAV4-et, valamint a Camryt is. Az eladási adatok ugyanis nem hazudnak: a Toyota Yaris, a Corolla és a RAV4, de a Lexus két új idei modellje, az újgenerációs ES, és az UX is eladási rekordokat döntöget.
Toyota Corolla Hatchback: ez a modell is kivette a részét a tavalyi rekordokból, hiszen az Egyesült Államokban már tavaly kínálták
Idén sem kisebb célt tűztek ki maguk elé: a pénzügyi számokat tekintve 10,74 millió eladott új autóra és 23,2 milliárd dolláros profitra számítanak. Ami a zöld vonalat illeti, úgy tűnik, hogy a lendület itt sem akar megtörni! A középtávú cél az, hogy 2025-re a márka valamennyi modellje elérhető legyen az elektromos hajtás valamelyik típusával, 2030-ra pedig évi 1 millió zéró emissziójú új autó eladása lenne a vágyott cél.