Lamborghini verő SUV várható a Lexustól
Két év múlva befuthat a Lamborghini Urust is megszégyenítő Lexus SUV
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár itt a downsizing és az emissziócsökkentés, a megalománia azért nem hagyta még el az autóipart. A luxusautók mind nagyobbak és persze a lóerőhajhászat sem a múlté még.
A luxuskategóriában a vevők - kevéssé létező - árérzékenysége nem szab határt a kínálható technológiának és a mind nagyobb méreteknek. A nagyméretű SUV-k száma ugyanis egyre csak nő; míg a közelmúltig a BMW X5, Audi Q7 vagy az akár hétüléses Lexus RX voltak a legnagyobb behemótok, ma már az Audi Q8 mellett a Bentley vagy akár a Rolls-Royce is kínál hatalmas SUV-t, viszont a vevők által megkövetelt teljesítményt feltöltéssel vagy ritkább esetben hibridrendszerek alkalmazásával érik el a gyártók.
Mivel az LF-1 – amennyiben marad a név – a márka abszolút zászlóshajója lesz, nemcsak méretei, de műszaki tartalma és teljesítménye is a Lexus legjavát hivatott képviselni. A hajtást ezért az LS 500 luxuslimuzinból is ismert kétturbós V6-os benzinmotorra bízzák, s teljesítménye várhatóan 425 lóerő vagy efölött alakul majd, a kettős feltöltés pedig hatalmas és alacsony fordulatszámon rendelkezésre álló nyomatékot garantál. Ha Lexus, akkor nem maradhat el a hibridhajtás sem. A legfrissebb hírek szerint szintén az LS-ből vagy az LC kupéból ismerős multi-stage hibridrendszer is bekerülhet a hatalmas SUV-ba. S mivel az elitmárkák már nem nélkülözhetik a házon belüli teljesítménynövelést és exkluzív megjelenést biztosító speciális modelleket, a Lexus LF-1 is kaphat F Sport változatot. A BMW M és a Mercedes AMG modellek méltó ellenfelének szánt F Sport kaphatja meg azt a duplaturbós V8-as benzinmotort, amelyről már az LS és az LC kapcsán is hallhattunk híreket. A várhatóan 660 lóerő körüli teljesítményszinttel a legnagyobb Lexus pedig olyan különleges ajánlatokkal is magabiztosan veheti majd fel a versenyt, mint például a 640 lóerős Lamborghini Urus.
Az LF-1 gyártásáról még nem született hivatalos döntés, de az újságírói értesüléseket nem is cáfolta a márka. Ám ami még ennél is fontosabb, hogy a piaci trendeket és a Lexus számára rendelkezésre álló műszaki, gyártási és technológiai arzenált ismerve aligha kétséges, hogy a modell sikerre van ítélve.
Ez is pont olyan kis fellángolás mint a Renault Porschet verő szánalmas próbálkozása amit egy családi szedán simán lealáz egy egyszerű jávorszarvas teszten . Lamborghinit azért csak úgy nem lehet leverni és a 2autó sem egy liga ekintve , hogy a Lexus 3.6 v6 os motorral szeelik ” ezt hallani és nem is lesz benne nagyobb ” ami 435 lóerős Lambot meg V8 v12 biturbóval és kb kis túlzással az ablaktörlő motorja olyan erős mint a Lexus v6 os egysége … Már megint egy klikkeléshajhász cím … Csak legutóbb sem jött be a Renaultnál ….
Egy Lexus cikk alá hogy jön a Renault?
Amúgy meg:
“S mivel az elitmárkák már nem nélkülözhetik a házon belüli teljesítménynövelést és exkluzív megjelenést biztosító speciális modelleket, a Lexus LF-1 is kaphat F Sport változatot. A BMW M és a Mercedes AMG modellek méltó ellenfelének szánt F Sport kaphatja meg azt a duplaturbós V8-as benzinmotort, amelyről már az LS és az LC kapcsán is hallhattunk híreket. A várhatóan 660 lóerő körüli teljesítményszinttel a legnagyobb Lexus pedig olyan különleges ajánlatokkal is magabiztosan veheti majd fel a versenyt, mint például a 640 lóerős Lamborghini Urus.”
Érdemes elolvasni az egész cikket fröcsögés helyett…
Az meg, hogy mennyire lesz fellángolás, meglátjuk. Én veled ellentétben nem látok a jövőbe, ezért nem jelentgetek ki semmit.
Kár hogy nem látsz a jövőbe mert akkor te is láthatnád hogy ez soha a büdös életbe nem fog felérni egy Lamborghinivel … a Renault úgy jött ide hogy abban az időben az Alpine bemutatásakor pont ugyan ez a cím volt megadva csak akkor az volt hogy Íme a Porschét verő Alpine … most meg Íme a Lamborghinit verő Lexus … válthatnának már klikkelésre hajazó címeket mert így unalmas picit hogy 6 havonta megjelenik egy kommersz márka világverő szériája ami pont arra jó csak hogy A pontból B pontba elkocsikázzunk vele picit élvezetesebben és azt eladjuk jó drágán a parasztoknak valami hangzatos címmel … Az meg hogy odaírják hogy lesz belőle talán egy V8 biturbó 600 ló körül nem jelenti azt hogy a motor már kész lenne vagy egyáltalában bármi is lenne belőle .. tekintve hogy a Toyota nem is fejlesztett ki eleve v8 turbót még a sport LC/LS modellhez sem amit jóval nagyobb darabszámban gyártanak … akkor majd játékból kifejlesztenek egyet egy olyan modellhez ami csak papíron létezik és kb eladnak belőle a világon majd évente majd pár ezer darabot … mindezt úgy hogy a benzinmotorok háttérbe szorulnak a Toyota meg eleve a hibrid hajtásra és a hidrogénre koncentrál … tök logikus lépés lenne a Toyotától ha pár milliárd dollárt kidobna az ablakon egy v8 biturbó motorra mire tökéletesre faragja …
Egyébként ez nem jövőbe látás hanem logikus gondolkodás javaslom próbáld majd ki egyszer hátha sikerül neked is … 😉 🙂
Egyrészt az Apline már jópárszor verte a Porschét, 73-ban megalázó volt a különbség a WRC-ben, és fej-fej mellett mentek az előd szériában.
Szóval azért a pedigré megvan.
Az általad alapul vett videó őedig nekem nagyon fura.
Nagyon stabilnak érződött az új Alpine (igaz jávorszarvastertet pont nem hajtottam vele végre), nekem az egész érthetelen. Főleg hogy a Cayman simán vitte a KM77 tesztjét, tehát még arra sem építhetünk hogy minden középmotoros autó így jár. Nekem az is érthetelen hogy egyetlen középmotoros hátsókerekes egyáltalán leszuerepelhet: extrém alacsony, tökéletesen középre helyezett súlypont+RWD. Jó lenne látni hogy más is így jár a kocsival, mert ez így nagyon nehezen érthető…
A Luxes semmiképp “elit” kategóira.
Sikeresen gyökeret vert vele a Toyota az amerikai prémium szegmensben (plusz az LS ami valóban Luxusnak nevezhető, illetve újabban az LC).
Eddig egy darab valóban high end modellje volt az LFA.
“különleges ajánlatokkal ” szerintem ez kicsit elveszett a fordításban.
A Lambo nagyon más liga ők még a high enden belül se nagyon hajolnak le az aprópénzért, árban abban a ligában mozognak ahova már a Porsche is csak ritkán merészkedik.
A Ferrari pedig a mérvadó, ami 100.000 Eurós (jobban felszerelt Porschék) belépő élményautótól a (Lambókkal szemmagasában lévő) drága GT-ken át a high end (millió eruós) hipersportkocsikig mindent kínálnak.
Ez a teljes high end piac elérhetelen a BMWnek is, hát még a Lexusnak. Ezért is bukott a LFA. Nem azt jelenti hogy nem tudnák megcsinálni, hanem hogy senki sem fog olyat márkájú kocsit venni 200.000 euró felett amitaz alkalmazottai hajtanak.