Lada után Kamaz? Hazánkban már kapható az orosz teherautó is!

Újabb orosz márkával bővült a Duna Autó, megérkezett a Kamaz!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jóval modernebb technikával tért vissza Magyarországra a Kamaz. Az új teherautókat a Duna Autó kínálja, európai technikával és gyártással.


Bővítette kínálatát a Duna Autó Zrt., méghozzá a haszongépjárművek piacán, ott is az igazi nehézfiúk ligájában kínál teherautókat. Ismét egy orosz márkát, a Kamazt hozták vissza Magyarországra, ám ez már nem ugyanaz, mint a rendszerváltás előtt volt, sőt!

A legújabb Ladáknál is modernebb technikával tértek vissza a Kamaz teherautók.

A haszongépjármű gyártásban népszerű és megbízható brit Cummins szállítja a dízelmotorokat, a váltókat pedig a ZF.
Hirdetés

A márka tíz modelljét hozzák Magyarországra, többféle hajtásképlettel. Lesz 4X2, 4X4, 6X4 és 6X6-os hajtású kivitel, billenőplatós felépítménnyel. Az új generációs Kamazok bemutatása és értékesítése ugyanazon a telephelyen történik, ahol a rendszerváltás előtt is hozzá lehetett jutni a teherautókhoz, vagyis a volt Volán Vállalat telephelyén a budapesti harmadik kerületben. 290 és 320 lóerős Euro 6-os motorokkal érkeznek az orosz fejlesztésű, de Lengyelországban gyártott Kamazok.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.06.01. at 11:17
    Permalink

    “290 és 320 lóerős Euro 6-os motorokkal érkeznek az orosz fejlesztésű, de Lengyelországban gyártott Kamazok.”

    A TC azt írta, hogy litván gyártásból érkeznek a teherautók(bár nagy jelentősége nincs). És az UAZ is újra itt van már egy ideje, szerintem sokan lennénk, akik érdeklődve olvasnánk róluk tesztet.

      • 2018.06.01. at 17:39
        Permalink

        Vártam, hogy majd valami balfék belinkeli majd ezt a milliószor látott videót. Tényleg csak ennyire futja? Nem lehet egy ember ennyire korlátolt…

        • 2018.06.01. at 18:08
          Permalink

          Nézd meg a többi videóját is.
          Vásárlás után kezdésből lengéscsillapító csere, kardáncsere…1 éves korára eszi a rozsda és fél autót kicserélte, nem kap hozzá utángyártott alkatrészt még oroszban se… aki szereti a merkuros nosztalgiát annak erősen ajánlott.

          Kamazra meg ilyen sofórhiányos időkben 1-2 elvetemült alkeszon kívűl nem fognak sofőrt találni napi 8 ezer +minimálbér kombóért 😀 😀

          • 2018.06.01. at 22:16
            Permalink

            Az UAZ tulajdonosa, a Sollers-csoport komoly minőségi reformokat ígért, majd idővel kiderül, mi lesz belőle. Azért az nem egy huszárvágásra következik be, hanem időbe telik…

  • 2018.06.02. at 18:50
    Permalink

    Annyira nem kell leszolni a Kamazokat,Uazokat,Ladákat egyrészt elég sok régi példány fut mindháromból. A másik fele hogy nem csak az uaznál fordul elő minőségi hiba egypár modellnél. Cég ahol dolgozom (másodállásban) vett három navarát… 3Évesen olyan állapotban kerültek hogy nem volt érdemes megjavítani őket… Nyegle gagyi szar az összes! Újra nivák lettek helyette azok 15évet bírtak (elődeik)

Vélemény, hozzászólás?