Első ránézésre sem egyértelmű a márkanév
Shwinnabego, egy Twitter felhasználó vette észre a furcsa jelenséget, mely a Kia 2021-es átmatricázásával gyanúsan egybeesik. A tavalyi év nyara óta ugyanis havi szinten csaknem 30 ezren írnak be a keresőbe olyan kifejezéseket, mint
"KN autó",
"KN autómárka", vagy éppen
"KN autó SUV". A jelenség annyira általános, hogy egyes régiókban már a Google keresőmotorja is automatikusan az autó és autómárka szavakat dobja fel a KN betűkombináció után.
A Kiának azért persze így sincs miért panaszkodnia, hiszen a keresőóriás adatai szerint havi szinten közel 2 millióan keresnek helyesen a márkára, valamint vélhetően a rejtélyes KN autókat kutató felhasználók is előbb-utóbb rábukkannak a koreai megoldásra. Annyi viszont biztos, hogy akik így keresnek, azoknak a nyílt utcán tetszett meg valamelyik távol-keleti modell, így ez is igazolja, hogy az új, vadabb dizájn különleges, mégis vonzó az avatatlan szemeknek is. Minden esetre elképzelhető, hogy elgondolkodnak az illetékesek, ha a jelenség nagyobb méreteket öltene, ám egyelőre ettől nem kell tartani.
A Kiánál úgy gondolták, hogy az emberek tudnak írni/olvasni, ismerik a betűket. (Mert ugye ez nem egy N betű, az írástudóknak nyilvánvaló.) Hát nem jött be. A sok sötét analfabéta….
Ennyi erővel az nem K az elején, hanem IT. 😉
Ja-ja! Vagy mi vagyunk diszlexiásak, vagy az a 30 ezer gugli arc…
szerintem az utóbbi.
A KIA jól tolja a dizájnolást az utóbbi időben, már nem másokat majmol, max. a jó ötleteket ők is megvalósítják. Egy logo váltás komoly kockázat, biztos, hogy azt is rendesen körbejárták.