Kupé formában is megújult a Mercedes-Benz GLC

A Mercedes-Benz GLC Coupé második generációja villanymotor nélkül már nem kapható

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Megújult fényszórókkal és lágy vagy konnektoros hibrid meghajtással mutatkozott be a Mercedes-Benz GLC Coupé következő generációja.

A hagyományos SUV formájú Mercedes-Benz GLC nemrég teljes megújuláson esett át, így várható volt, hogy kupé testvérénél is sor kerül a generációváltásra. Ez most meg is történt, az új GLC Coupé hamarosan itthon is elérhető lesz. Kívülről az alapmodell stílusát láthatjuk visszaköszönni elöl, a fényszórók egy rövid szakasz erejéig összeérnek a megújult hűtőráccsal, és a feláras digitális LED-lámpa nappali menetfényének egyszerű csíkja alatt két kis ovális forma is világít. Hátul több az újdonság, a vékony, görbe csíkkal világító hátsó lámpa könnyedén megkülönböztethető mind az előző Coupé, mind az új SUV fényszórójától. Kupé kialakítása miatt a rendszámtábla is a lökhárító alsó részére kerül, ez a Mercedes-Benznél hagyomány.
Hirdetés
A GLC Coupé terepképességeit és dinamikus vezethetőségét egyfelől a króm hatású lökhárító-védőlemezek és az opcionális küszöblécek, másfelől a fekete tetősínek demonstrálják vizuálisan. Funkcionalitását tekintve is alkalmas az off-roadozásra, van ugyanis "átlátszó motorháztető" (az első kamera képét vetíti a központi képernyőre), állítható légrugózás és vontatási asszisztens. Ugyanakkor a gyors kanyarvételek sem okoznak neki gondot, a megújult felfüggesztések az oldalirányú dőléseket minimalizálják, míg az opcionális hátsókerék-kormányzás az agilitást növeli. Odabent pedig a márkától megszokott kényelem és nyugalom vár: a jobb hangszigetelés, a prémium anyaghasználat és az olyan funkciók, mint a masszázs, a fejlett infotainment, vagy akár a beépített hangos asszisztens mind elvárható a 25 millió forint feletti árkategóriában.
Az új GLC Coupé már csak villanymotoros rásegítéssel érhető el: a négyféle lágy és a háromféle konnektoros hibrid meghajtások 197 és 381 lóerő között változnak, mindkét fajtánál van benzines és dízel motor. A konnektoros hibridek tisztán elektromos hatótávja mindegyik modellnél meghaladja a 100 kilométert. Mindegyik négyhengeres belsőégésű motort használ, és bár az AMG verziók még nem érkeztek meg, jó eséllyel ott sem találunk már négynél több hengert majd.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?