Különleges tetővel jön a Porsche 911 kabrióváltozata
Első képek a Porsche Carrera kabrióról
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A többrétegű vászontetőt kompozit műanyag és textil kombinációjára cserélte a Porsche a 911 Carrera Cabriónál.
Ezek az első képek a Detroiti Autószalonon debütáló új Porsche 911 kabrióról, mely a januári premiert követően tavasszal érkezik a kereskedésekbe Európában.
A Porsche szakított a hagyományos többrétegű vászontetővel és kompozit műanyagból valamint modern textilekből alkotta meg az autó szebb, kisebb légellenállású, csendesebb nyitható tetejét. A könnyű szerkezet felső és hátsó része készült műanyagból, aminek köszönhetően vonala simább, így nagy sebességnél kevésbé hajlamos a beremegésre.
A tetőt magnézium keret tartja, a valódi üvegből készült hátsó szélvédőt pedig közvetlenül a külső vászonhoz ragasztják. Michael Shaetzle, a kabrió fejlesztésének vezetője elmondta, hogy az építés során újonnan szabadalmaztatott eljárást alkalmaztak, melyet a jövőre érkező harmadik generációs Boxsterre is adoptálni fognak.
Míg a felső és hátsó részek kompozit tartóelemeket kapnak, az oldalsó részen marad a hajtogatást és tárolást biztosító többrétegű vászon. Az új szerkezetnek alig 11 másodpercre van szüksége a nyitáshoz vagy a csukáshoz, és a művelet akár 60 km/h-s sebességnél is elvégezhető. Az új tetőhöz új légterelő elemet is készítettek.
A kabrió motorválasztéka a hathengeres (3,4 literes, hathengeres) boxer, feltöltés nélküli változatait tartalmazza. Először megjelenésének helyszínén, az Egyesült Államokban lép piacra a Carrera kabrió, alapára (350 lóerővel) mai árfolyamon 28,5 millió, a 400 lóerős Carrera S esetén 32,5 millió forint körül várható, a magyar piacon később és nem titkoltan még drágábban várható a különleges tetejű Porsche.
A Porsche szakított a hagyományos többrétegű vászontetővel és kompozit műanyagból valamint modern textilekből alkotta meg az autó szebb, kisebb légellenállású, csendesebb nyitható tetejét. A könnyű szerkezet felső és hátsó része készült műanyagból, aminek köszönhetően vonala simább, így nagy sebességnél kevésbé hajlamos a beremegésre.
A tetőt magnézium keret tartja, a valódi üvegből készült hátsó szélvédőt pedig közvetlenül a külső vászonhoz ragasztják. Michael Shaetzle, a kabrió fejlesztésének vezetője elmondta, hogy az építés során újonnan szabadalmaztatott eljárást alkalmaztak, melyet a jövőre érkező harmadik generációs Boxsterre is adoptálni fognak.
Míg a felső és hátsó részek kompozit tartóelemeket kapnak, az oldalsó részen marad a hajtogatást és tárolást biztosító többrétegű vászon. Az új szerkezetnek alig 11 másodpercre van szüksége a nyitáshoz vagy a csukáshoz, és a művelet akár 60 km/h-s sebességnél is elvégezhető. Az új tetőhöz új légterelő elemet is készítettek.
A kabrió motorválasztéka a hathengeres (3,4 literes, hathengeres) boxer, feltöltés nélküli változatait tartalmazza. Először megjelenésének helyszínén, az Egyesült Államokban lép piacra a Carrera kabrió, alapára (350 lóerővel) mai árfolyamon 28,5 millió, a 400 lóerős Carrera S esetén 32,5 millió forint körül várható, a magyar piacon később és nem titkoltan még drágábban várható a különleges tetejű Porsche.