Parkolóházakban is használható az elektromos mozgatású ajtó
Kicsi, és ezen túl nem igazán lehet kategóriába sorolni a Peugeot legújabb tanulmányát, a HR1 névre hallgató szabadidő-autó kupé öszvért, amelynek
izlandi fotózásáról korábban már beszámoltunk. Alapvetően városi közlekedésre szánták, de kisebb kalandokba is lehet vele bocsátkozni, hiszen nagy a hasmagassága és összkerékhajtása is van. Az elektromos mozgatású szárnyas ajtókat is úgy készítették el, hogy azokat még a legszűkebben méretezett parkolóházakban is gond nélkül lehet használni. A vezetőnek és az első utasnak nagyon jó dolga van a 3,69 méter hosszú karosszériában, de meghitt hangulatról nem lehet szó a magas elválasztó miatt. Utóbbinak egyébként nincs funkciója, hiszen az összkerékhajtást a Hybride4 rendszer segítségével valósították meg, azaz nincs kardántengely.
Oldaltartás vagy hátsó ülés, széles konzol választja el az elöl ülőket
Ezzel rögtön el is érkeztünk az autó legfontosabb részéhez, a belső égésű motorhoz, ami bevallottan hamarosan sorozatgyártásba kerül. Az 1,2 liter lökettérfogatú, soros háromhengeres erőforrás THP technológiával rendelkezik, azaz közvetlen benzinbefecskendezésű és turbófeltöltője is van. A 110 lóerő teljesítményű benzinmotornak szükség szerint egy 37 lóerős elektromotor segít, a szabványos fogyasztása 3,5 l/100 km lenne. Az első kerekeket hatfokozatú, robotizált váltó közbeiktatásával hajtja a benzinmotor, az elektromotor a két hátsó kereket hajtja. Elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztése, hátul torziós hídja van a HR1-nek, azaz nagyon úgy tűnik, hogy a normál PSA kisautó-padlóra építették fel a szemrevaló karosszériát. Kérdés, lesz-e elég bátorságuk megvalósítani mindezt.
A kietlen Izlandon készültek a fotók, pedig ez egy városi hibrid