Középkormányos és kézi váltós az új SCG sportkocsi

A McLaren F1-hez hasonló elrendezésű sportkocsit készített az SCG

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szép tisztelgés, vagy erős másolás az új SCG sportautó? A McLaren F1-es elrendezés utóbbira utal, ám ezzel ismét lehet egy hasonlóan remek, valódi drivers car.


A Scuderia Cameron Glickenhaus új sportautója olyan, mintha a McLaren hirtelen visszahozta volna a legendás F1-et, csak éppen a formatervet nem volt idejük kidolgozni. Az SCG 004S a márka belépőmodelljeként érkezik, az már a 3D terveken is látszik, hogy nem túl nagy. Formájában felfedezhetjük a Ferrari 458-at, vagy éppen a Ford GT-t is, hátulról mutat csak némi egyezést a márka korábban bemutatott modelljével.

Hirdetés

Az új sportkocsi legfontosabb része persze a beltér és a technika. A sofőr középen ül, az utasok mögötte kétoldalt, mint a McLaren F1-ben. De ahelyett, hogy váltófülek lennének a kormányon, ott a hatfokozatú kézi váltó kapcsolója a sofőrtől jobbra. Nyitott kulissza, golyó váltógomb, mint régen, amikor minden jobb volt. A technika az ülések mögött 650 lóerőre képes, az 5,0 literes V8-as mondhatjuk, hogy sportosan mozgatja majd az utcai versenyautót. Az SCG 004S már rendelhető, de a vételár 10 százalékát kell előre kifizeti, ami 40 000 dollár, a teljes ára pedig logikusan 400 000. Az első szériából 25 készül, majd ha bejön a projekt, akkor 2021-től 250 darab évente.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?