Közel megduplázták az M2 erejét
630 lóerőt hozott ki a Manhart a legolcsóbb valódi M-es BMW-ből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bőven van tartalék a legolcsóbb M-es BMW-ben, a Manhart megmutatta, mire képes. Egy turbó helyett kettőt akasztottak a sorhatos motorra, kívülről pedig versenyautót csináltak belőle.
Nem kérdés, hogy a legkisebb, a legolcsóbb és a legegyszerűbb ma kapható M-es BMW az egyik legjobb játékszer. Az M2-őt sokan ekézik, mert nem állítható külön a futómű, a váltó és minden egyéb, ahogy például egy M4-nél, de ez a titka, hogy nem is kell. A Manhart kezelésbe vette kicsit, aztán elgurult a gyógyszer. Levették az egy gyári turbót az S55-ös sorhatos blokkról, és kettőt akasztottak a helyére, 90 mm-es acél kipufogórendszer, karbon légbeömlők, új hűtők és az egészet egyben tartó vadonatúj program került a motorra. A végeredmény 630 lóerő a hátsó kerekekre, innen kapta nevét is: MH2 630.
A Manhart gépe nem maradhatott gyári, már-már versenyautós, amit kihoztak belőle. Az M diviziótól kapható összes karbon kiegészítőt ráaggatták, de sajátjaikból is szemezgettek, például egy hatalmas spoilert a hátuljára. Előre is kapott egy plusz légterelőt, valamint a teljes motorháztetőt kicserélték egy szellőztetett darabra, persze mindegyik plusz alkatrész karbonszálas műanyagból készült. A felniszett is sajátjuk, a lengéscsillapítókat a KW darabjaira cserélték, amikkel alacsonyabban fut a kocsi és biztosabb az irányítás. A karbon-kerámia fékeket a Kolben szállította, a belsőt pedig - ahol lehetett - Alcantarával borították. Az MH2 630 a végső ütést halvány arany fényezésével viszi be.
M2-ben gyárilag N55 blokk van, 1 fix turbóval, az S55 gyárilag 2 turbós, és M3/4ben van