A városból is kimerészkedhetünk a Zoéval, a maximális hatótáv 390 kilométer
Magyarországon eddig nem terjedtek el olyan mértékben a francia gyártó elektromos autói, mint akár a Nissan hasonló modelljei, mivel a Renault csak
jóval a típus megjelenése után tette elérhetővé elektromos autóit hazánkban. A Zoe 2012-ben került a szalonokba 22 kWh-ás akkumulátorral, majd a 2016-os ráncfelvarrás keretében a kapacitás 41 kWh-ra nőtt. Az 1,5 millió forintos állami támogatással is megvehető Zoe második generációját már 52 kWh-ás akkupakkal szerelik, így az egy töltéssel megtehető távolság 390 kilométer is lehet a WLTP szabvány szerint. A töltőcsatlakozót fedő Renault embléma bő 9 óráig is nyitva maradhat, ha 7 kW-os fali töltőről tankolunk, de közterületi AC töltőről 22 kW-ot is fel tud van a megszokott Type2-es csatlakozón keresztül, s immár CCS csatlakozós DC villámtöltő is rendelkezésre áll, azzal csupán 30 perc szükséges 145 kilométeres hatótáv „feltankolásához”.
Az elődhöz képest nagyobb kijelzőket igen, kézifékkart viszont nem adnak a Zoéhoz, hiszen a rögzítőfék immár elektronikus
Az ősszel érkező,
Renault Clio méretű Zoe csúcsváltozatát 134 lóerő és 265 Nm fogja mozgatni, a száguldozás 140 km/h-nál végződik, a százat pedig kevesebb mint 10 másodperc alatt fogja elérni.
Újdonság lesz a Zoéban az egypedálos üzemmód: olyan erős motorfékhatás állítható be, mely átlagos lassítás esetén feleslegessé teszi a fékpedál használatát.
A technikai változások mellet a külsőt is átszabták, bár első ránézésre jelentős hasonlóságot mutat elődjével, a második generációt a nagyobb emblémáról, a más rajzolatú és alapáron LED-es lámpákról lehet felismerni, de változott a lökhárító és krómdíszítést kapott a hűtőrács. Belül is a jelen kor elvárásaihoz igazították a Zoét, 10 colos digitális műszeregységgel és közel ugyanekkora központi kijelzővel szerelik, továbbá a manuális kézifék helyét elektromos vette át, a felszabadult helyre pedig indukciós telefontöltő és két pohártartó költözött. A francia és a német piacon évről-évre egyre nagyobb eladási számokat produkáló elektromos kisautó árát egyelőre nem árulták el, a jelenleg futó generáció állami- és Renault támogatással 7,8 millió forintért elvihető, amivel még mindig az olcsóbb elektromos autók közé sorolható a Zoe.
Kilenc színből választhatunk, ebből három lesz metálfényezés, az alufelnik 15-17 colosak lehetnek