Körvonalazódik a Mercedes-Benz pickupja
X-osztály névre hallgathat a Mercedes-Benz pickupja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Friss információk szivárogtak ki a stuttgartiak újdonságáról, amelyet leghamarabb az évtized vége körül tekinthetünk és tapogathatunk meg.
Ahogy arról már korábban írtunk, a Mercedes-Benz egy pickupot tervez piacra dobni az elkövetkező években. A CarAdvice szerint a Mercedes jövőben érkező pick upját egy szigorúan titkos ausztrál tervezőfórumon vitatták meg. Egy résztvevő állítása szerint az újdonság X- vagy Z-osztály néven jelenhet meg a piacon, legkorábban az évtized vége felé. Az X-osztályra a robusztusság és az off-road képességek lesznek leginkább jellemzők. Három különböző változat érkezhet belőle. A belépő szintű elsősorban off-road célra felel majd meg, hagyományos belsővel. A csúcskategória előkelő belteret ígér, amely a B-osztályhoz hasonlít majd leginkább, a köztes pedig szabadidő-autós lehet.
A motorokat illetően sincs még megerősített információ, jelenleg úgy tűnik, hogy két dízel jöhet szóba. A belépő szintet egy 2,3 literes, 187 lóerős képviselheti, míg az erősebb egy hathengeres, 255 lóerős egység lehet. Az újdonság a Nissan Navara alvázára épülhet, a Mercedes ezzel szemben azt mondta korábban, hogy minden Mercedes lesz az autón. Sok még a kérdés a modell körül, ha azonban megvalósul, akkor kíváncsian várjuk, hogy az Audi és BMW mikor és hogyan fog rá reagálni.
„a magyar szereti magát többnek láttatni.”
Vagy nevetségessé tetetni magát. De ez már nézőpont kérdése.
„Az újdonság a Nissan Navara alvázára épülhet, a Mercedes ezzel szemben azt mondta korábban, hogy minden Mercedes lesz az autón.”
Biztos, hogy nem teljesen Mercedes lesz, legalábbis semmi értelme nem lenne. Akkor miért van a Renault-Nissan – Mercedes összefogás? Ennek lett egyik eredménye a Citan, ami a Kangoo ikertestvére. Most egy újabb haszonjárműről beszélünk – minden bizonnyal hasonló elvek alapján fog elkészülni, Renault-Nissan alapokat használva, amire igényesebb, fényűzőbb autót építenek: sokkal kevésbé lesz „munkaautó”, mint a Navara. A célközönség elsősorban Amerika lesz, ahol egy ilyen szinte elveszik majd a Ram-ek, F150-esek, Silveradók és GMC Sierrák között.
Igen, a régi Telcoline-ok elejére gykran tettek Merci-jelet, de ez akkoriban nagyon jellemző volt – csőrös Tatrákon, Ifákon, Zukokon, Arókon is gyakran virított a csillag. Ebből is látszott, amit már többször felhoztam: a magyar szereti magát többnek láttatni.
Megtalálták azért a módját. Annak idején az első generációs Tata pickupokra (amiknek Merci volt az eleje) tettek csillagot…
Hmmm hát elég ciki , hogy az ” önkéntes” fakitermelő fuxos brigád ez idáig nem tudott rózsafüzéres áfaelkerülős platós Merdzsóval fát lopni …. jó hogy orvosolták ezt a problémát . Ciki is volt mikor egy M(l) vagy egy S 4matic-al elakadtak a dagonyába meg egyébként is azokra ki kell fizetni az áfát .