A Peugeot megmutatta a 2008-as alaposan felfrissített változatát, amely az 508-aséhoz hasonló új hűtőmaszkot kapott. Itt is felbukkan a keret nélküli hűtőrács, a márkajellegzetességnek szánt tripla csíkból álló nappali menetfény, sőt, a fényszórókban is felbukkan a hármas osztás. Bár ritka az ilyesmi a hasonló frissítéseknél, az új orr határozottan jobban passzol az autó többi – nagyrészt változatlan – részéhez, mint a korábbi.
Hátulnézetből az átdolgozott lámpatestek jelentik az egyetlen markáns eltérést a frissítés előtti változathoz képest, ezen felül csak olyan apróságokat változtattak meg, mint a lökhárító fémszínű díszlécének hossza.
A belső térben az alapváltozatok 7-ről 10 hüvelykesre növelt középső érintőkijelzője, illetve a drágább modellekbe épített továbbfejlesztett digitális műszeregység jelenti a legnagyobb eltérést.
A műszaki tartalom a dugattyús motoros változatok esetén nem változott: az 1,2 literes turbós szabvány háromhengeres 100 és 130 lóerős változata közül lehet választani, míg az egy szem dízelmotor 1,5 literes és 130 lóerős. Egy új 136 lóerős hibrid rendszert is fejlesztenek, ez azonban csak 2024-től lesz elérhető.
Az elektromos E-2008-as viszont már az erősebb szabvány hajtást kapja, 156 lóerős villanymotorral és 54 kWh-s akkumulátorral, amellyel az autó WLTP hatótávja 345-ről 406 km-re emelkedik.
A megújult 2008-asok az idén nyártól lesznek kaphatóka az európai Peugeot kereskedésekben.