A zászlokból ítélve az államfők lehetnek a célcsoport, kívülről nem látszik, hogy páncélozott modellről van szó
Hosszú hagyománya van a páncélozott hetes BMW-nek, az első védett luxusautót 1978-ban mutatták be. Az igények változnak, de a biztonság nem, ezért is érezte szükségét a BMW, hogy az i7-et is felkészítse a támadások ellen.
Alaposan letesztelték az i7-et, hiába a sok lyuk, belül sértetlen a BMW
Az autót golyóálló üvegekkel szerelik, amelyek a civil járműben alkalmazható legmagasabb szintet képviseli. Ezenkívül megerősítették az ajtókat, a tetőt és a padlólemezt, így bizonyos fokú robbanást is kibír a BMW. Az autóban komoly kárt sem egy kézigrántát, sem egy kézifegyverből leadott lövés nem tud okozni, feltéve, ha a lövedék sebessége nem haladja meg a 820 méter/szekundumot. A kerekek 20 colosak, és az sem okoz gondot, ha levegő nélkül maradnak, maximum 80 km/h-ás tempóval így mozgásképes marad a luxusautó.
Ettől az ábrázattól még a terroristák is megrémülnek, lyukas gumikkal is el tud menekülni az i7 Protection
Az autó súlyát nem hozták nyilvánosságra, de a gyorsulási adat beszédes. A Protection az M70 xDrive modellre épül, a két villanymotor összteljesítménye 544 lóerő és 745 Nm nyomaték. Ezekkel a normál változat 4,7 másodperc alatt gyorsul százra, a páncélozott változatnak 9 szekundumra van szüksége, a végsebesség 160 km/h. A modell premierjét csak a jövő hónapban tartják, a gyártás decemberben indul a németországi Dingolfingban.
A BMW ára nem publikus, de vélhetően több százmilliót kell kifizetni a nyugodt utazásért