Szójáték a Citroën tanulmányautó neve: az oli ejtése all-ë
Guruló laboratóriumként hivatkozik a Citroën az oli névre keresztelt tanulmányautóra, amely a függőleges szélvédőjével, sarkos vonalvezetésével, öngyilkos (hátrafele nyíló) ajtóival egy LEGO-járműre emlékeztet leginkább. Minden furcsasága ellenére azonban akadnak tipikus Citroënre utaló stílusjegyek, például az ajtók alsó részén az Airbump betétek. De egyébként az egész autó a Citroënre jellemző merészséget mutat, apránként tűnnek fel az érdekes megoldások, többek között az első fényszórók is légbeömlőket fognak közre.
Bár elsőre pont úgy tűnik, mintha az autó orra lenne a plató, ám az ugyanúgy hátul található és újrahasznosított kartonpapír a burkolata. A plató zélessége 994 mm, a hosszúsága alapból 679 mm, ám a hátsó ablak nyitható, a hátsó ülések fejtámlái pedig a plafonba hajthatók, így a raktér 1050 milliméteresre növelhető.
Csővázas ülések elöl, vízálló poliuretánhab a padlóburkolat
Bent sokkal kevesebb alkatrészből épül fel a műszerfal, illetve az ülések, mint napjaink autóiban. Többnyire olyan poliuretánhab a burkolatok anyaga, amiből például a futócipők talpát is gyártják. Ezzel is a tömegcsökkentés a cél, hiszen a Citroën fő üzenete a járművel az, hogy lehet könnyű villanyautókat is készíteni. Az oli üres tömege egy tonna. Tehát nincs agyonpakolva akkumulátorokkal, alacsony fogyasztása (10 kWh/100 km) így is 400 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. Végsebességét 110 km/h-ban korlátozták, a 20-ról 80 százalékosra töltéshez pedig elegendő 23 perc. Valószínűleg nem lesz belőle sorozatgyártású modell, de remélhetőleg ezt a "könnyű villanyautó" filozófiát mások is követni fogják a jövőben. Viszont
az új embléma jövőre már a szériamodelleken is ott díszeleg majd.
A műszerfalon is ugyanazt a habosított műanyagot használták
Nézzétek meg a zseniális videót is, amit az oli bemutatójához mellékeltek!