Könnyű munkahely az új Renault Master

Kamionos részlegétől érkezett a Renault új teherautója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Óriási szervizcsarnokot üzemeltet a Renault Trucks Magyarországon, a biatorbágyi telephelyen mutatták meg az új Master Red Editiont, mely a kamionrészleg segítségével készült el.

A Volvo Trucks és a Renault Trucks összebútorozását követően a biatorbágyi Volvo kamiontelepet egy ideje már a Renault Trucks emblémái uralják. A 125 éves múltra visszakövethető előéletű vállalat ma nem csak a nyergesvontatókkal foglalkozik, a kisteherautók iránti megnövekedett keresletet követve bővítették a kínálatukat és ma 2,8-tonnától 120 tonnás teherbírású tehergépjárműveket forgalmaznak. Ezek között új szereplőként lép most be a frissített Renault Master, melyet egyből a Renault Trucks tapasztalatai alapján kicsit egyedivé tett Red Edition forgalmazásával indítanak.
Hirdetés
A Master Red Edition külsőre csinos krómozott hűtőmaszkot és ledes nappali menetfényes fényszórókat mutat, ám legfontosabb, hogy munkahelyként hogy szuperál. 150 liternyi pakolórekesszel látták el az utasfülkét, érintőkijelzős navigációs fejegységet kapott és az újabb Daciákból ismerős műszeregységet. Különleges megoldás az utas előtt a műszerfalból kihúzható 25 kilogramm teherbírású asztal, mely íróasztalként, étkezőpultként egyaránt tökéletesen használható.

A Red Edition különlegessége a megnövelt hátsó nyomtáv, melyet, főként más európai országok igényei alapján, kimondottan lószállító felépítmények javára alakítottak ki.

A Red Edition fülkés platform és hátsókerekes fülkés alvázként is elérhető a dobozos és üvegezett busz kivitelek mellett, összesen 350 féleképpen konfigurálható össze, melybe már a Master Z.E., vagyis az elektromos kivitel is beletartozik. A frissített Master már csak és kizárólag a 2,3 literes duplaturbós dízelmotorral érhető el első-, vagy hátsókerékhajtással szimpla, vagy duplakerekes hátsó tengellyel. Motorjai 135-165 lóerő közötti teljesítménnyel érhetőek el, mindegyik teljesíti az Euro 6D-Temp, valamint az Euro 6D károsanyag-kibocsátási szabványokat, melyet részecskeszűrővel értek el, ehhez pedig az AdBlue folyadéktartály méretét 28 literesre bővítették.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?