Alapos frissítést kapott, eltűnt az osztott hátsó szélvédő az Eclipse Crossról
A Mitsubishi európai jelenléte nem túl hangos, ám a márka kétségtelenül népszerű és legutóbbi személyautójukat, az Eclipse Crosst is jól fogadta a közönség. A lejtős hátú crossover most frissült, először Japán, Ausztrália és Új-Zéland piacán, majd hamarosan Amerikában és vélhetően Európában is megjelenik 2021-ben. Érdekes újdonságot hozott, az a hajtáslánc került bele, ami a népszerű Outlander PHEV-ben is szerepel. Az Eclipse Cross PHEV orrában egy 2,0 literes szívó benzinmotor dolgozik, a hátsó tengelyen pedig egy villanymotor, vagyis összkerékhajtású is tud lenni. Az Outlander elektromos hatótávolsága a gyártó szerint 57 kilométer, így vélhetően a zöld rendszámos Eclipse Cross is hasonló értékekre lesz képes.
Érintőképernyős infotainment rendszer érkezett
Nem csupán a hajtáslánc frissült, külsőre is alaposan megváltozott az Eclipse Cross. Teljesen új első lökhárítót kapott új alsó lámpa blokkokkal, ám leginkább hátsó nézetből lehet most könnyen felismerni az új modellt. Az Eclipse Cross különleges osztott hátsó szélvédőjét megszüntették, hagyományosabb megoldást kapott a jobb kilátás érdekében, illetve itt is teljesen újak a lámpatestek. Az utastér új és szintén modernizált eleme a frissített multimédia. Az új kijelző érintésérzékeny épp ezért közelebb is hozták a sofőrhöz. Az új rendszer nem igényli a korábbi kezelőszervet, így a laptopokéhoz hasonló touch pad teljesen eltűnt, kicsit át is alakították miatta a középkonzolt. Az Eclipse Cross PHEV pontos teljesítményét még nem árulta el a gyártó, arról viszont szó esett, hogy az 1,5-ös turbómotor is marad a kínálatban új turbóval a jobb gázreakció érdekében.
Az Outlander PHEV hajtását kapta meg, konnektorról tölthető hibrid lett az Eclipse Crossból