Koncepció, de jó: SsangYong XLV hétüléses hibrid

Genf 2014: részletes adatokkal a SsangYong XLV koncepció

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Néhány fotón már a Genfi Autószalon előtt látható volt a SsangYong XLV koncepciómodell. Most már adataival is ismerhető, még mindig érdekes és ígéretes.

Kisautó alapú 2+2+2+1, azaz összesen hétüléses, egyéni, robusztus, strapabíró és persze egyben még dinamikus autónak mondja a már a Genfi Autószalon nyitása előtt ismert, s ott kiállított tanulmányautóját, az XLV-t a SsangYong. A természetesen a márka új dizájnvilágát mutató, mindössze 4,43 méter hosszú, 1,845 széles és 1,6 méter magas, 2,6 méter tengelytávolságú, divatosan panorámatetős, ötajtós, középső tetőoszlop nélküli, azaz hátul logikusan hátrafelé nyíló ajtajú tanulmánymodellben a két első ülésen túl a hetedik ülőhely is sínen tologatható, így az a második és a harmadik sor része is lehet.
Hirdetés

Az XLV hajtását 1,6 literes turbódízel és 10 kW-os, azaz nem túlzottan combos, 13,6 lóerős villanymotor adja. A fékezési energiából és a belső égésű motor hajtásából táplált lítium-ion akkumulátora mindössze 0,5 kWh-s, de így is 100 g/km alá viszi a kilométerenkénti CO2 emissziós értéket. Sofőrsegédből teljes arzenált ígér a SsangYong: távolságtartós tempomat, sávelhagyásra figyelmeztetés egyaránt van benne. Fényszórója adaptív, ráadásul LED-mátrix technológiás. Ha az XLV így nem is lesz szériamodell, ezekkel az extrákkal a SsangYong is jó eséllyel megjelenhet az elkövetkezendő években, sőt, a tanulmányból állítólag 1,5 év múlva valóság lesz, addig pedig egy, az alapjait adó kompakt szabadidő-autót is várhatunk a feltörekvő koreai márkától.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?