Nem csak egyedi, kellően vagány is a SsangYong XLV koncepció
Kisautó alapú 2+2+2+1, azaz összesen hétüléses, egyéni, robusztus, strapabíró és persze egyben még dinamikus autónak mondja a már a
Genfi Autószalon nyitása előtt
ismert, s ott kiállított tanulmányautóját, az XLV-t a SsangYong. A természetesen a márka új dizájnvilágát mutató, mindössze 4,43 méter hosszú, 1,845 széles és 1,6 méter magas, 2,6 méter tengelytávolságú, divatosan panorámatetős, ötajtós, középső tetőoszlop nélküli, azaz hátul logikusan hátrafelé nyíló ajtajú tanulmánymodellben a két első ülésen túl a hetedik ülőhely is sínen tologatható, így az a második és a harmadik sor része is lehet.
Hétüléses, de nem a megszokott kiosztással, hanem a hetedik ülőhely sorok közötti tologathatóságával. Az övek természetesen az ülésekbe építettek
Az XLV hajtását 1,6 literes turbódízel és 10 kW-os, azaz nem túlzottan combos, 13,6 lóerős villanymotor adja. A fékezési energiából és a belső égésű motor hajtásából táplált lítium-ion akkumulátora mindössze 0,5 kWh-s, de így is 100 g/km alá viszi a kilométerenkénti CO
2 emissziós értéket.
Divatos színek és érintőkapcsolók uralják a tanulmányautó műszerfalát
Sofőrsegédből teljes arzenált ígér a SsangYong: távolságtartós tempomat, sávelhagyásra figyelmeztetés egyaránt van benne. Fényszórója adaptív, ráadásul LED-mátrix technológiás. Ha az XLV így nem is lesz szériamodell, ezekkel az extrákkal a SsangYong is jó eséllyel megjelenhet az elkövetkezendő években, sőt, a tanulmányból állítólag 1,5 év múlva valóság lesz, addig pedig egy, az alapjait adó kompakt szabadidő-autót is várhatunk a feltörekvő koreai márkától.