Kompresszorral 650 lóerőt közelít a Novitec Tridente MC Stradale
Novitec Tridente Maserati MC Stradale
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A feltöltővel támogatott V8-as teljesítménye kétszáz lóerővel múlja felül a szívó változatot.
A német Novitec Alfa Romeo tuninggal kezdte, majd Novitec Rosso néven megalapították Ferrarira specializált divíziójukat, a 2009-ben életre hívott Novitec Tridente osztály pedig Maseratikat vesz célkeresztjébe.
A Maserati GranTurismo kínálata már gyárilag is egyre agresszívebb formákban bővül, hiszen a 400 lóerős 4,2-es V8-assal indul, majd következik a már 4,7 literes 434 lóerős GT S, s a 444 lóerős motorral és versenypályára optimalizált futóművel épített MC Stradale.
A Novitec azonban úgy gondolta, ezeknél is tud jobbat építeni. Ezúttal az MC Stradale csúcsmodellből indulnak ki, 25 mm-rel lejjebb ültetik a futóművet, és Pirelli P Zero gumikkal bevont, elöl 21, hátul 22 colos könnyűfém felniket helyeznek a kerékjáratokba.
A Novitec Tridente átalakítása azonban a motortérnél vált őrületes tempóra, amikor a motorvezérlés átprogramozása mellett kompresszort és intercoolert szerelnek a V8-as motorra. A motor teljesítménye ezen lépést követően 646 lóerőre növekszik, maximális nyomatéka pedig 624 Nm körül alakul.
A több mint kétszáz lovas izmosító kúrát követően az MC Stradale 3,9 másodperc alatt ugrik álló helyezetből 100 km/h-ra, végsebesség tekintetében pedig túllépi a 300 km/h-t. Az átalakítás alapára 24 ezer euró, de ezen felül is lehet még költeni, ha valaki belülről is szeretné a gyárinál emlékezetesebbé tenni Maseratiját. A sárga fényezés kicsit talán csiricsáré, de az alábbi videó hangsávja alapján nehéz nem megszeretni a legújabb Novitec Maseratit.
A Novitec azonban úgy gondolta, ezeknél is tud jobbat építeni. Ezúttal az MC Stradale csúcsmodellből indulnak ki, 25 mm-rel lejjebb ültetik a futóművet, és Pirelli P Zero gumikkal bevont, elöl 21, hátul 22 colos könnyűfém felniket helyeznek a kerékjáratokba.
A Novitec Tridente átalakítása azonban a motortérnél vált őrületes tempóra, amikor a motorvezérlés átprogramozása mellett kompresszort és intercoolert szerelnek a V8-as motorra. A motor teljesítménye ezen lépést követően 646 lóerőre növekszik, maximális nyomatéka pedig 624 Nm körül alakul.
A több mint kétszáz lovas izmosító kúrát követően az MC Stradale 3,9 másodperc alatt ugrik álló helyezetből 100 km/h-ra, végsebesség tekintetében pedig túllépi a 300 km/h-t. Az átalakítás alapára 24 ezer euró, de ezen felül is lehet még költeni, ha valaki belülről is szeretné a gyárinál emlékezetesebbé tenni Maseratiját. A sárga fényezés kicsit talán csiricsáré, de az alábbi videó hangsávja alapján nehéz nem megszeretni a legújabb Novitec Maseratit.