Látványos a külső a méretes szélesítésekkel, nagyok a terepszögek és a hasmagasság
Itthon keveseknek csenghet ismerősen az 1995-ben alapított Troller márkanév: a brazil nemzetiségű, terepjárókra specializálódott cég 2007 óta tartozik a Fordhoz, így az amerikai óriás számos műszaki megoldása felbukkan a skandináv mitológiai lényről elnevezett márkánál. A Troller T4-es típus még a kétezres évek elején látta meg a napvilágot, ám azóta számos esztétikai és műszaki beavatkozáson esett át, legutóbb 2014-ben varrták fel a a Jeep Wrangler ihletésű terepjáró ráncait.
A karosszéria nagyrészt műanyag és csupán 410 centi körüli a hossz, a külső erősen hasonlít a Jeep Wranglerre
A Ford Ranger rövidített alapjára építkező terepjáró most egy Trail változattal egészült ki, amely még inkább ajánlható a vadregényes táj leküzdésére. A T4 Trail új lökhárítókat kapott, melyekkel nőtt az első és a hátsó terepszög, elöl rögzítőfülek jelentek meg, illetve az első ütköző széles kialakításának hála csörlő is könnyen felszerelhető. A mély víz sem akadály a brazil terepesnek, ugyanis a tető vonaláig érő légbeszívóval is gazdagodott. A háromajtós T4 mozgatása a Ford eredetű 3,2 literes öthengeres Duratorq dízel (197 LE) feladata hatfokozatú kéziváltón keresztül. A mérnökök a teprejáróképességet tartották szem előtt a modell tervezésekor, mivel a nagyrészt műanyagból készült karosszéria acél létravázra épül, a négykerékhajtás és a felező alapáron jár, illetve elöl és hátul is merevtengelyeket találni, amelyek jobban bírják a nagyobb terhelést. A Troller T4 Trail ára Brazíliában kicsivel több mint 10 millió forint, melyért itthon akár két, szintén jó terepképességekkel bíró
Suzuki Jimny is hazavihető.
Aprónak tűnnek a kerekek, a rövid karosszériát 3,2 literes Ford gázolajos mozgatja