Komoly autók összkerékhajtással 1 millióért
Piaci körkép: közepes méretű autók 4x4-gyel 1 millióig
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egymillió forintja van autóra, de összkerékhajtásút szeretne és lehetőleg elég nagyot és kényelmeset? Szép kihívás, azonban nem lehetetlen.
A feltételeknek megfelelő modellek a Használtautó.hu kínálatából
Modell | Évjárat | Futott km | Ár (Ft) |
Audi A3 1.8 T quattro | 2000 | nincs adat | 999 000 |
Audi A4/A4 Avant 1.8 T, 2.8 quattro | 2000 | 155 000 | 990 000- 1 099 000 |
Audi A6/A6 Avant 2.8; 2.5 TDI quattro | 2000-2002 | 163 300- 289 000 |
790 000- 1 200 000 |
Honda CR-V 2.0i | 2000 | nincs adat | 898 000 |
Hyundai Santa Fe 2.4 | 2001 | 136 000 | 1 199 000 |
Kia Sportage 2.0; 2.0 TD | 2001 | 190 000 | 999 000 |
Land Rover Freelander 1.8, 2.5; 2.0 TD4 | 2000-2002 | 108 765- 240 000 |
920 000- 1 200 000 |
Renault Scénic RX4 2.0; 1.9 dCi | 2000-2002 | 136 000- 258 000 |
850 000- 1 100 000 |
SEAT Leon 1.8 T 4x4 | 2000-2001 | 135 000- 157 000 |
1 100 000- 1 199 000 |
Skoda Octavia Combi 4x4 1.9 TDI | 2000 | 178 000 | 1 149 000 |
Subaru Forester 2.0 | 2000 | 185 000- 250 700 |
999 900- 1 099 000 |
Subaru Legacy 2.0 | 2000-2001 | 232 000 | 799 000- 1 100 000 |
Tata Safari 2.0 TDI | 2001 | 71 000- 177 000 |
810 000- 899 000 |
Toyota Corolla Kombi 1.8 4WD | 2000 | 192 000 | 599 999 |
Toyota RAV4 2.0 | 2000 | 190 000 | 1 200 000 |
VW Golf Variant 1.9 TDI 4Motion | 2000-2001 | 168 000- 251 700 |
999 000- 1 050 000 |
VW Passat/Passat Variant 2.8; 1.9 TDI, 2.5 TDI 4Motion |
2000-2001 | 192 000- 247 000 |
790 000- 1 199 000 |
Volvo V70 2.4T AWD | 2002 | nincs adat | 1 199 000 |
az biztos, hogy a cikkben lévő képek még akkori ÚJ belsőről és külsőről készültek, de olyat biztosan nem találsz sehol sem, max szét ültet, de akad 1-1 megkímélt példány
… még valami…
odaírják, hogy: „Ilyen belső 1 millió forintért? Legfeljebb hasonló, de nem lehetetlen”
….a világon minden fotóhoz és művészi alkotáshoz hozzá tartozik, a szerzői jog, ezek a fotók pedig, a gyári Audi, VW Seat stb. fotók, amik ráadásul, ÚJ autókról készültek…..
Hiányolom a forrást!!!!!!!!!!!…
Kedves hadam92!
Ez mind szép és jó, de had mondjak valamit!
9 hónapja vettem egy autót, (Audi A6 Avant quattro 2,5 TDi) „szakértői” segédlettel, de a szerelő, akit megkértem, hogy segítsen, mint kiderült, a kettes golftól fölfelé nem sokat tud az autókról!
Az autó, a kilenc hónapból, 4 és felet töltött szervizben, mert mindig az volt, hogy „csak még ez a kis dolog, vagy csak még az a kis dolog baja már kell sokat költeni rá”……
Szumma szummaárum, az autó ami 13 éves, most épp 3 millió forintomba van, és még a turbót ki sem cseréltem rajta pedig kéne!!!!…..
Mindig is a legnagyobb odafigyeléssel vigyáztam az autóimra, aki viszont eladta, az széthajtotta, mert Magyarországon „ez a divat” majd utána összerakták, hogy mutasson és eladták nekem aki 3000 km után, annyit szívott vele, mint a torkos borz…..
Arról nem beszélve, ha ezt a pénzt összeadom, veszek egy zsírúj dízel Polo-t, amibe a kettőstömegű lendkerék+kuplung+vezérlésszett nem 850.000.- hanem 250.000.- Ft szerelési díjjal együtt!!!!!!!!!!!……
Gyakorlatilag van egy zsírúj nyárigumi szettem amit miután megvettem rá betoltam a szervízbe és mivel télen jött ki először, rögtön vennem kellett rá téli gumit is…..
U.i.: És végezetül még annyit, hogy az eladók olyan „korrektek” voltak, hogy a fékbetét kopásjelzőn, összekötötték a vezetéket, hogy ne jelezzen, mert nem akarták azt a húszezret sem, rákölteni a kocsira…..
Hát ennyi…..:(
ha nem is az audi vkinek az álma, hanem az, hogy neki megbízható autó kell akkor tuti nem a Suzukinál kezd 🙂 egyébként meg, hogy ha van egy papír suzuki 1,7milláért majdnem 7 literes fogyasztással (tank nagyság=45 liter) meg van egy audi Ax avant quattro hajtással 1,4 milláért (mondjuk dízel – 5 literes fogyasztás és tanknagyság = 70 liter) amihez már a sarki zöldségesnél is kaphat alkatrészt és épp ésszel rendelkezik valaki és saját magának nem ellensége, szerintem egyértelmű, hogy melyiket javallott választani 🙂
Nick igazad van, hogy a cikk a nagy(obb) kocsikról szólt. De ha a napi probléma mentes használhatóságot és a várható költségeket nézzük a magyar valóságban, inkább ezek a kisebb autók reálisak. Kis 4×4-esek tesztjét is szívesen olvasnám.
A cikk elején az volt az egyik követelmény, hogy a kocsi nagy és kényelmes legyen, gondolom ezért kerültek be a cikkbe éppen ezek a kocsi. Valóban van Suzuki Ignis is 4×4 kivitelben, és kb. 2005-2006-os évjárat kapható 1 millió környékén. És ne felejtsük el, hogy a Fiat Panda is kapható volt 4×4 kivitelben. Ezek a kisebb 4×4-es kocsik is megérnének egy cikket.
Tudjátok mi jutott az eszembe? Létezik Suzuki Wagon R+ 4×4-es. Igaz, hogy nem csicsa autó és a diszkó előtt nem lehet villogni a csajoknak, de ebbe az árkategóriába belefér simán. És tankolni is marad pénz… Sőt létezett Ignisből is összkerekes, igaz az Subaru Justy néven futott. Az osztrákoknál a hegyekben láttunk néhányat. Bár ez sem egy asszony csalogató verda, de a célnak… 🙂
Az Audi A6-hoz megjegyezném hogy az 1997 végétol 2004-ig gyàrtott 2.5 V6 TDI az egyik legrosszabb konstrukcioju motor az Auditol. A legtöbb ilyen motor 230 – 250 ezer km-nél meghibàsodik (bütyköstengely elkopik), ezen kivul a foton is làthato szép belsos autonak az automata vàltoja is nagyon hajlamos a meghibàsodàsra, emellett problémàsabb az adagolo, turbo is. Ha Audi A6 dizel Quattrot szeretne valaki, érdemesebb az 1995-1997 közt gyàrtott soros öthengeres 2.5 TDI-t vàlasztani (motorkod: AEL), ezek akàr 600 ezer km-t elmennek megbontàs nélkül, az adagolojuk is sokkal strapabirobb, ez „csak” 140 LE, de ezzel nagy gondok nincsenek àltalàban. 2004 utàniak közül a V6 3.0TDI még jo, de ez màr màs àrkategoria, 1 milliotol messze van. Elnézést a bizonyos ékezetek hiànya miatt, külföldi laptoprol irok:)
Osszkerekes szemelyauto tulajkent en lebeszelnem azokat, akiknek nincs erre tenyleg szukseguk, plane az 1 millios kategoriaban. Ezeknel minden futomu, fek es hajtaslanchoz tarozo alkatresz dragabb a sima valtozathoz kepest es nem is van mindig mindenbol utangyartott. Mert bizony egy kicsit mas a fek, egy kicsit masak a futomualkatreszek, stb. Attol hogy az auto tizedet eri az uj aranak meg nem fogjak hozza az alkatreszt is tizedaron adni.
Volkswagen konszern féle 4motion hajtása felé hajlanék mert szög egyszerű és szétrúghatatlan technika. Ha hozzá kell nyúlni akkor sem vág eret az ember a szervízszámla láttán.
10-13 éves kocsik között „komoly” 4×4-es autó nincs. Ezek 8-10 éve voltak KOMOLYAK. Maholnap a fenti listában szereplő autók, egytől egyik bontószökevények. Eljátszani a gondolattal lehet, de a valóság sajnos más. 2,5-3x ennyi pénzből lehet csemegézni. Vagy meg lehet venni, de nagyobb az esély arra, hogy belátható időn belül közeli ismeretségbe kerülünk Fekete Pákó d..kójával.
Suzuki Liana 1.6 GS-t állandó összkerékkel jelenleg egy darabot hirdetnek a hahun és az is majd’ 1.7 millió forintba fáj. Túl sűrűn egyébként sem szokott feltűnni.
Szubjektív véleményem szerint nem érdemes vadászni rá – ha csak nem kifejezetten ez a típus tetszik valakinek – mivel az agyondicsért német csodáknak van egy óriási előnye: léteznek, sok van belőlük és könnyebben lehet hozzájuk alkatrészt / szervizt szerezni. Amúgy meg kinek a pap kinek a papné.
Ha valaki ép ésszel gondolkozik akkor simán számításba veszi, akinek meg egy Audi az álma az sikítva menekülne tőle. De hát a változatosság gyönyörködtet.
Ami MEGINT KIMARADT:Suzuki Liana,1.6GS(106 LE),állandó összkerékhajtás a régebbi Subaruktól örökölt megbízható hajtáslánccal és van hozza négyfokozatú automata.A leírt követelményeknek megfelel.Félig kombi,félig egyterű,a csomagtere kicsi az utastere nagy!
Ott táncol az 1,2 milliós határ környékén,de ez nem 12-13 éves német és brit”csoda”hanem maximum 8 éves,jól használható de presztízs nélküli hétköznapi AUTÓ.