Fizetett a Cadillac, hogy kínai pártvezetők utazzanak az autóiban
Áll a bál az Egyesült Államokban. Az zavarja a politikusokat, hogy a nemrég 50 milliárd dolláros kiadással a csődtől megmentett GM Cadillac luxusmárkája Kínában egy olyan dokumentumfilmet szponzorált, amely a Kínai Kommunista Párt születéséről szól. A történet ott indul, hogy mi volt a reakciója a kínai népnek az 1917-es Oroszországi forradalomra, és egészen a mai napig foglalkozik azzal, miért is szeretik (!) a kínaiak a Pártot. Érthető, hogy a magukat a demokrácia élharcosának tartó amerikaiak egy része ki van akadva a dolgon. A Cadillac mindössze annyit akart, hogy a dokumentumfilmben az ő autói – egészen pontosan a nemrég piacra dobott SLS – szerepeljenek, mert azzal igenis fel lehet pörgetni az eladásokat Kínában, ha az emberek magas rangú pártfunkcionáriusokat látnak egy autóban. Ami tehát Kínában elengedhetetlen a sikerhez, lehet, hogy bukást hoz az Egyesült Államokban.