Első ránézésre csak egy kék kombi Golf. Másodjára már feltűnik, hogy valami furcsa rajta. Harmadjára nincs időd átgondolni, mert elrajtolt, és már nem látod
Volkswagenesen visszafogott, csak a normál puttonyos Golfhoz képest sportos, leginkább a nagy felnik és a hangsúlyos kipufogók kelthetnek gyanút - célja egyértelműen a teljesítmény, nem pedig a kivagyiság
Érkezik a Golf nyolcadik generációjából készülő R kombi. A hosszútetős változat a sportmodell hevességét a családi változat praktikumával kombinálja, a megnőtt hátsó túlnyúlásnak és a megemelkedett hátsó súlypontnak hála mindehhez egy még élvezetesebb extraként kérhető driftmód is társul. 600 liter feletti csomagtartójára biztos nem lesz panasz, ráadásul a hátsó ISOFIX csatlakozókkal rögzített gyerekülésekben a kisebbek is ujjonghatnak majd, amikor apu kicsit szabadjára engedi az összkerékhajtással párosított kétliteres, turbós benzinfaló erejét - ügyelve a vonatkozó KRESZ-szabályok betartására, persze.
Belsejében túl sok kreativitásra nem kell számítani, a C oszlop előtt egy az egyben a Golf R-t, attól hátra pedig a Golf Kombit láthatjuk
Az adatok nyelvén mindez az ötajtóssal azonos 315 lóerőt, 420 newtonmétert, 7 sebességes DSG automataváltót és nyomatékvektoros 4Motion összkerékhajtást jelenti. Azonos a 250-re korlátozott végsebesség is, ami ugyanúgy növelhető extraként 270-re. A Performance csomag nem csak a végsebességet szépíti, ehhez jár ugyanis a 18 helyett 19 colos felni, a Nürburgring elnevezésű pályamód és a kombiként valószínűleg még élvezetesebb driftmód is. A különbség egyedül a 0-100-as sprint, az autó ugyanis nem tudja letagadni a puttonnyal járó extra kilókat. Így 4,9 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyből háromjegyű számot mutasson a sebességmérő.
“Első ránézésre csak egy kék kombi Golf.”
Na persze…
Minden profilból látszik hogy nem a lakossági verzió, aki meg gondolkodik hogy mi lehet annak úgy se lesz lövése 1óra után se hogy mivan…