Nagy hasmagasság árulta el az összkerékhajtású 500-ast. Mögötte Lancia Ypsilon prototípus feketéllik
Tulajdonképpen adja magát az átalakítás. A Fiat 500 a Panda padlólemezére épül, motorjai, felfüggesztése lényegében ugyanaz, egyedül a finomhangolásban vannak eltérések. Kézenfekvő tehát, hogy az összkerékhajtást is odarakják a divatautó alá, hiszen azzal így egyszerre két divatirányzatot is meg lehet lovagolni: retró és szabadidő-autó. A felfüggesztés pár centis emelésén kívül ott találjuk az 500-as cuki karosszériája alatt az összkerékhajtást, várhatóan a drágább, fékezéses differenciálzárakkal rendelkező rendszert kapja majd az újdonság, magától értetődően az 1,25 literes dízelmotorral, hiszen nem szeretnének lomha Fiat 500-ast készíteni.
Nem csalás, nem ámítás, ott a kardántengely és a hátsó differenciálmű az autó alatt
A kisebb méretei miatt ráadásul még jobb terepjáró-képességűnek ígérkezik az újdonság, mint az alapot jelentő Panda 4x4, ennek ellenére nem valószínű, hogy olyan sokan dagonyáznának majd a miniautóval. Pedig kis méretei és alacsony tömege miatt az ötajtós változat is meglepően jól helytáll terepen. Egy próbát mindenképpen megér a dolog.
Szicíliában készültek az első képek a Fiat 500 szabadidő-autóról