Kombi a legnagyobb BMW-ből – még csak hazai rajzon

Ezúttal nem a BMW, hanem egy magyar virtuáltuner tömne nem létező piaci rést

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kelendők a kombik, ám igazi luxusautóból még nincs olyan kivitel. Vajon a BMW elkészíti azt, amit X-Tomi rajzolt az új 7-es előfutárából?

Az idén bemutatkozott BMW Vision Future Luxury nem csak az új 7-es BMW-t, hanem a luxus új koncepcióját is mutatja a BMW szerint. A magyar virtuáltuner X-Tomi pedig még tovább gondolta a koncepciót, mely alapján jövőre várhatjuk a legújabb 7-es érkezését. Ő kombit is készítene belőle, virtuálisan már el is készítette, igaz, a lehető legegyszerűbb feladatként, csupán oldalnézetből rajzolta meg, hogy szerinte milyen lehetne a legnagyobb klasszikus BMW kombija.
Hirdetés
Bár a BMW-től csöppet sem áll távol az újabbnál újabb, nem is létező piaci rések új modellekkel tömickélése, a 7-es kombijának elkészítése még akkor sem valószínűsíthető, ha azzal egy újabb kategóriaelsőség lehetne a bajoroké. Legalábbis most így tűnik, de azért nagyon nem fogunk meglepődni, ha a BMW az alapvetően a 7-esen alapuló 5 Gran Turismó után kombit is készít majd a 7-es - a következő generációtól már könnyűszerkezetes, zömében alumínium - platformján.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

3 thoughts on “Kombi a legnagyobb BMW-ből – még csak hazai rajzon

  • 2017.10.29. at 09:12
    Permalink

    A CLS (elsősorban belső) méreteiben az E-osztályhoz közelít, ráadásul a felsőkategóriás E kombi jóval tágasabb a CLS Shooting Brake-nél. Ettől függetlenül nyilván tekinthető mindkettő luxusautónak, ám én „prémium nagyautóként” értelmezem még a CLS-t is, meghagyván a luxusautót, mint kategóriát az A8-7-S kombónak.
    Emellett én sem látom sok értelmét egy valódi „luxuskombi” építésének, hiszen ebben a súlycsoportban elsősorban a presztízs számít főszempontnak, aki pedig egy tágas prémiumautót szeretne, annak ott van az 5-ös kombi, vagy főleg az E kombi. Ha pedig ez sem elég, akkor jobban jár, ha vesz egy fullos V-osztályt.

  • 2017.10.29. at 09:12
    Permalink

    Több kérdésem is van (lenne).
    Ha luxusautóból nincs kombi kivitel, akkor a Mercedes cls shooting brake mi? Biztos kapok majd egy olyan választ, hogy kupé valami, meg stb., de 19-41 millió közötti árával erősen luxusnak tekinthető. Szóval egy luxus kombi.
    Nem igazán értem mi értelme Photoshoppal nem létező autókat rajzolgatni? Persze jól néz ki, és a srác jól kezeli a Photoshop-ot, de nagy valószínűséggel nem ezen rajzok többsége műszaki okokból nem lenne gyártható. (kicsit olyan ez, mint a lányok Photoshoppolása, így vékoyn derék, nagyobb cici, de a valóságban ilyen nincs 🙂
    Ami még furcsállok, az egy komolynak tűnő cikkben a „tömickélése” szó, ez valahol olyan, mintha a cikkben a „köszcsi” meg a „szivcsi” szavak szerepelnének, amitől sokan „olyan depikké válnak, hogy majdnem öngyik lesznek” 🙂

Vélemény, hozzászólás?