Klasszikus versenyautók a kalapács fogságában
Három klasszikus versenyautó kerül kalapács alá
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az októberi aukció a klasszikusoké lesz: három, nem éppen fiatal bajnok járgány is kalapács alá kerül Warwickshireben.
A három közül talán a Ford Capri a legkülönlegesebb tétel, hiszen ebből a modellből mindössze 50 darabot gyártottak, eredetileg az Európai Túraautó Bajnokság egységesítése céljából. Ez az 1974-es modell remek állapotban van, az 1990-es években állították helyre, amit fényképekkel is tudnak igazolni. Ekkor kapta vissza a klasszikus Modena zöld színét is. Mindössze 48.000 mérföld van benne, várhatóan 50.000-60.000 font között fog elkelni.
Az Audi Quattro leginkább a négykerék-meghajtásról híres, ami a nemzetközi rali versenyeken is remek eredményeket ért el, néhány híres versenyző irányítása alatt. A Tornado vörös szín csak tovább fokozza a dögösségi faktort, és az is elmondható, hogy korábbi 5 tulajdonosa igencsak vigyázott a járműre: mindössze 97.000 mérföld van benne, ráadásul az eredeti kerekeken gurul a járgány. A becslések szerint olyan 20.000-25.000 fontot kérhetnek majd el érte.
A Lancia Delta Integrale az utolsó tétel a listánkon. Monza vörös színben pompázik, és mindössze 56.000 mérföld található ebben a jobbkezes vezetéshez épített járműben. 50 darabot építettek belőle, viszont érdekes, hogy egyet sem importáltak Angliába. Mindenesetre 2008-ban teljes restauráláson átesett ez a Lancia, ami egyébként 1987 és 1992 között összesen 6 konstruktőri bajnoki címet szerzett a ralis világversenyeken. Várhatóan 10.000-12.000 font közötti összegért talál majd gazdára.
Klasszik… 🙂
Mindegyik kifejezetten modern volt a maga idejében, és egyik formanyelv sem jött vissza a divatba.
Az egy elég gyengus kínálat egy árveréstől (egy Parkoló parádé átlagos napon 🙂 ), elég jó lehet a PR-esük 🙂