Talán hivalkodóak a bronz-narancs betétek
A bolgár Atanas Vilner és lelkes csapata, a Vilner Garage már 1996 óta teljesíti a tehetős autórajongók legkülönlegesebb igényeit. Főleg optikai tuningra specializálódtak, és személyre szabott átalakításokat végeznek vásárlóik autóin, de előre megtervezett kiegészítőket is árulnak. Most egy 996-os generációjú 911 Carrera Cabriolet-hez készítettek egy ízléses csomagot.
Sokkal modernebb a 997-es generáció lámpáival
Ez a 911-es széria nem kifejezetten a rajongók kedvence, a legtöbb panasz az első lámpákat éri, hiszen a 911-es több mint 50 éves történelmében ez az egyetlen modell, melynek fényszórói nem kör alakúak. Emellett a beltér stílusa is idejétmúlt, bár 20 év után ez talán nem meglepő. Ezeknek köszönhetően a 996-os 911-eseket lehet talán a legolcsóbban megvásárolni használt autóként, illetve azért, mert veteránnak még túl fiatalok, a mai autókhoz képest viszont már igencsak korosak.
Kipárnázták a középkonzolt, így az utasok térde nem ütődik kemény felületnek a kanyarokban
A vezetési élmény viszont hamisítatlan 911-es, és az alacsonyabb ár miatt akár meg is engedheti magának a szerencsés vásárló, hogy felújíttatja autóját a Vilnerrel, ami sok panaszra megoldást jelent. Az első fényszórók továbbra sem lesznek kör alakúak, sőt, a LED-füzérekkel véleményem szerint talán még furcsábban is néz ki, viszont a hátsó lámpáknak sokat használ, hogy a következő, 997-es generáció modellfrissített változatának fényszóróira cserélték. Ezen kívül igyekeztek a Porschéhoz hű stílust alkalmazni, és az újabb 911-esek dizájnelemeit vitték fel erre az autóra, hogy modernebb legyen - ilyenek például a frontrész légbeömlői, főleg a csomagtérfedő előtti, GT variánsokra emlékeztető rács, valamint a hátsó lökhárító bevágásai, melyek szintén az újabb pályaautókon jelentek meg. A bronzos-narancssárgás betétek megosztóak lehetnek, de figyelemfelkeltőek.
A világoskék betétek kontrasztot adnak a barna fa- és bőrtengernek
A beltér már kifinomultabb, feltéve, hogy nem zavar minket a tengernyi bőrfelület. Atanas Vilner elmondása alapján a formákkal nem volt gond, elegendő volt csupán prémium anyagokkal beborítani a felületeket, így a sokak által kritizált műanyag elemek helyett egy luxusminőségű belső fogad minket. A színekkel nem játszottak sokat, szinte csak barna árnyalatot használtak a fényes bőrbevonatoknál és a matt fabetéteknél is, mindössze néhány helyen alkalmaztak világoskék elemeket, mint például a kormány 12 órás csíkjánál, ami versenypályán segít a pilótának betájolni, milyen szögben áll a kormány. A nagy, X mintájú, baseballos varrás azonos, míg a hagyományos varrások kontrasztos színűek, illetve megtört vonalakkal is megpróbálták modernebbé tenni az utasteret. A bőrből pedig mindenhova, még a napellenzőkre is jutott. A Vilner tisztában van az autó megosztó stílusával, de sosem csináltak hagyományos átalakításokat, és mivel egyre több mai autó osztozik alkatrészein más modellekkel, egyedinek lenni szerintük ma luxus. A technikához nem nyúltak, továbbra is a 3,4 literes boxer hajtja az autót 300 lóerővel és egy ötsebességes automatával.
Egyedi a baseball stílusú varrás, és szépek a fabetétek