Komolyabb autó benyomását kelti az NX, nincs lámpa alatti menetfény, a főfényszórók nagyobbak lettek (Forrás: Motor1)
Ahogy szinte az összes gyártó, úgy a Lexus is többféle méretben kínál SUV modellt, nehogy akadjon olyan szegmens, ahol a vevők ilyesfajta vágya nem kerül kielégítésre. A kicsi
UX és a kétféle méretben kapható
RX között helyezkedik el az NX, immár 2015 óta. Az új generáció érkezéséről már lehetett tudni, januárban kaptak lencsevégre egy álcázott prototípust.
Az elődben jobban túllógott a műszerfalon a központi kijelző, sokkal kisebb lett az előválasztó váltókar (Forrás: Motor1)
Direkt vagy sem, a premier előtt kiszivárgott egy videó, amiben minden álca nélkül mutatja meg külsejét és belsejét az új NX. A nagyméretű orsó alakú maszk továbbra is kitart, a lámpák alá húzott nappali menetfény csíkja eltűnt, ami egészen jót tett a megjelenésnek, letisztultabbá vált az autó orra. A külső egészen ismerős, drasztikus újdonságot nem hoz a generációváltás, valószínűleg a hossz sem változik számottevően, ahogyan a tetővonal is az első kiadáséra emlékeztet. A hátsó lámpák is az elődére hajaznak, az újdonságot a két világítótest összekötése jelenti. A műszerfal tetején trónoló, jócskán kiálló kijelző már a múlté, az új egység nagyobb lett és lejjebb költözött, ami az analóg óra pályafutásának végét is jelenti. Megújult a kormány, az előválasztó kar összement, a helyét két pohártartó vette át.
A forma úgy tűnik, hogy tetszik a vásárlóknak, mivel ezen nem sokat módosított a Lexus (Forrás: Motor1)
Az idő előtt leleplezett modell európai specifikációjú lehet, lévén német rendszámtáblát szereltek a csomagtérajtóra, ahol az NX 200 felirat is szerepel, így biztos, hogy az alapmodell továbbra sem kap hibrid hajtást. A kétliteres, turbós négyhengeres felett valószínűleg a 2,5 literes benzinmotorral szerelt 350h áll majd, de egy erősebb 450h megjelenésről is pletykálnak.
A lámpák belső szerkezetét érintette leginkább a módosítás, a piros csík is újdonság (Forrás: Motor1)