Maradt a karakteres "angyalszárny" hűtőmaszk, de a nappali menetfények nagyobbak lettek
2020-as bemutatása óta nem sokat öregedett a Tucson formaterve, de életciklusának felénél megérkezett a Hyundai közönség kedvenc modelljéhez is a ráncfelvarrás. Bár óvatosan nyúltak hozzá kívülről, azért könnyen kivehető a különbség, hiszen a több részletre osztott nappali mentefény nagyobb lett, és a lökhárítók vonalait is némiképp átrajzolták.
Ezzel szemben az utasteret szinte teljes egészében újragondolta a Hyundai. Csupán az ülések maradtak a régiek, ellenben a középkonzol, és a műszerfal is teljes átalakuláson esett át. Az új kormánykerékkel jobban illeszkedik a kompakt SUV a márka többi újonnan bemutatott modelljéhez, ahogy a két 12,3 colos kijelző is ismerős lehet, amelyek jelen esetben közvetlenül egymás mellé, egy üveglap alá kerülnek. A klímakonzol ránézésre logikusabb felépítéssel rendelkezik, viszont fizikai gombok helyett továbbra is képernyővel vezérelhető. A középkonzolról eltűnt a váltó, a kormány mögé került, csakúgy mint az új Konában.
Rá sem ismerni a Tucson utasterére, az üléseken kívül mindent újragondoltak
Hajtásláncok esetében a kizárólag villanyhajtáson kívül mindenféle opció elérhető a Tucsonhoz, tehát kapható tisztán belsőégésű motorral, lágy-, full-, vagy épp konnektoros hibridként is. Újdonság, hogy hamarosan elérhetővé válik a plug-in hibrid hajtáslánc kizárólag kétkerék-meghajtással, ilyen variáció pedig korábban nem volt a kínálatban.
Pedig nagyon ráfért volna egy alapos facelift. Az előző generáció egy remekül sikerült formával érkezett, a mostani generácó formavilága meg gyakorlatilag élvezhetetlen, és ez még semmi a Kiához képest. Gyakoratilag az volt az autó amit a formája tett eladhatalanná számomra.